Examens nieuwe stijl [poll]

Hoeveel rijlessen (van 1 uur) tot je geslaagd was voor beide

  • 0-5

    Stemmen: 4 3,5%
  • 6-10

    Stemmen: 5 4,4%
  • 11-15

    Stemmen: 12 10,6%
  • 16-20

    Stemmen: 26 23,0%
  • 21-25

    Stemmen: 22 19,5%
  • 26-30

    Stemmen: 18 15,9%
  • 31-35

    Stemmen: 4 3,5%
  • >35

    Stemmen: 22 19,5%

  • Totaal aantal stemmers
    113
3 lessen gehad en verder zelf geexperimenteerd.
In één keer geslaagd, zonder problemen..

moet alleen zeggen dat ik m`n motorrijbewijs
heb gehaald in 1972, toen was`t nog een eitje..
:^ ...alleen was het voor mij in 1979.

Heb wel een paar jaar geleden onvoorbereid een paar theorie-examens gedaan en had iedere keer 45 goed.
 
Twee keer 13 uur nodig; dus voor de bv 13 en voor de vd ook 13 }) Ik vond die verrichtingen toch wel het moeilijkst, oefen ze nu soms nog op mijn eigen duc, zondagmiddagje op een parkeerplaats... :+
 
Ik en mijn vriend hadden beiden 29 lessen nodig (samen gelest en geslaagd).
Maar eindelijk hebben wij hem!!! Yihaaa!!
Eindelijk zonder oortje!!!! Eindelijk zonder die stinkende handschoenen of helm!!
 
Exact 30 uur, en alles in 1 keer *D .

Had de meeste tijd nodig voor de voertuigbeheersing, maar dat zit er gelukkig goed in nu. Heb 'm afgelopen woensdag in een lekker stortbui'tje gehaald.
 
Schandalig gewoon dat ik nog niet heb gereageerd in dit topic...

Ik ben dinsdag 25 januari 2005 geslaagd.

Heb dan ook alles gehaald in 1 keer. [smaal](behalve mn theorie, die in 2 keer)[/size]

In totaal heb ik er zo'n 30 lessen over gedaan van anderhalf uur.
 
Beetje suffig dat ik mijn eigen poll nog niet heb ingevuld nietwaar? ;)

Anyways; ben er +/- 32 lessen mee bezig geweest, incl. een herkansing voor VD-examen.
 
Ben december 2004 geslaagd.
Totaal 22 uur motor gelest. Verder had ik nog nooit motor gereden dus vind het best wel netjes.
allebei de examens in 1 geslaagd. Wel allebei met een beetje geluk net aan gehaald maar dat geluk moet je net hebben.
Theorie ook in 1 x gehaald (2 fout)
dus ik ben niet ontevreden.
PS ik wil zomer dan kan ik eindelijk op mijn eigen moto :]
 
stuk of 15 lessen van 1 uur voor AVB en AVD en toen in decemeber rijbewijs gehaald en sindsdien bijna niet meer motor gereden
 
Ik heb nu na 10 lesuren mijn AVB glansrijk gehaald!

Alle 7 in één keertje goed! (geen over hoeven doen!) alle anderen moesten elk 2 oefeningen overdoen. Volgens mijn instructeur kost me dat nu een Limburgse vlaai... :P

:]

Ik had hem in 6 uur totaal! 3 voertuigbeheersing en 3 voor verkeersdeelneming!

Jij moest een limburgse vlaai geven? Damn ik moest aan twee mensen een dikke slagroom taart geven. Ze waren met z'n tweeen de schurken. lol
Jij was dus ook in minder dan 10 minuten klaar met voertuigbeheersing! Ik verklote de laatste bijna, maar het ging gelukkig goed
 
Laatst bewerkt:
Allemaal zo rond de 30 uren rijles, amai da klinkt veel!
Dan vind ik het Belgisch systeem ook wel iets aangenamer (het woord "beter" vermijd ik bewust :p ), 8 uur lessen en meteen examen doen en slagen :-)
Binnen de 2 weken had ik mijn roos papiertje op zak (theorie en praktijk) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan