Examens

Succes *O*
Ik moet ook binnen kort. Zie signature. (als het je boeit _O- )
 
Laatst bewerkt:
Succes in ieder geval ja! :)

Hopelijk haal je 't, lekker rijden in de vakantie. :]
 
Voek! Wat is er gebeurd?
Beetje triest hoor.
Had 3 fouten,
Langzame slalom gaat altijd goed, nu dus niet :S, tegen pillonnen aan..
Uitwijk ging ook niet zo lekker, 1e keer te langzaam en 2e keer niet goed.

De precisiestop.. Ik reed ongeveer 60, en kwam precies bij de 2e set pillonnen uit, was perfect. Hij zei dat ik te hard reed. Wat een bullshit,, het is minimaal 50 km/h. 2e keer stond ik in de 2e versnelling toen ik stopte (precies bij pillonnen), ik terug schakelen (wat ik achteraf dus niet had moeten doen, dan was ik wel geslaagd geweest als hij het niet had gezien).
 
Beetje triest hoor.
Had 3 fouten,
Langzame slalom gaat altijd goed, nu dus niet :S, tegen pillonnen aan..
Uitwijk ging ook niet zo lekker, 1e keer te langzaam en 2e keer niet goed.

De precisiestop.. Ik reed ongeveer 60, en kwam precies bij de 2e set pillonnen uit, was perfect. Hij zei dat ik te hard reed. Wat een bullshit,, het is minimaal 50 km/h. 2e keer stond ik in de 2e versnelling toen ik stopte (precies bij pillonnen), ik terug schakelen (wat ik achteraf dus niet had moeten doen, dan was ik wel geslaagd geweest als hij het niet had gezien).

Eikrapport opvragen. :+ Hij ziet dat iemand te snel rijdt. Dat is knap hoor, het verschil tussen 50 en 60 zien.
 
Eikrapport opvragen. :+ Hij ziet dat iemand te snel rijdt. Dat is knap hoor, het verschil tussen 50 en 60 zien.

Is trouwens ook moeilijker om met hogere snelheid een goede precisiestop te doen, dus ik weet ook niet waar hij zo moeilijk over deed. Eikrapport.. zal nu weinig zin meer hebben he :S Ik mag 14-8 pas weer op, terwijl ik overmorgen eigenlijk avd zou moeten doen.
 
Dat zuigt zeg! Ben je nu ook je 200 euri voor het AVD kwijt???? -O-
Ja maar dat risico wist ik van tevoren. Er moeten (volgens rijschool) minimaal 10 dagen tussen zitten om dit evt. te ruilen ofwel met andere rijschool ofwel met andere cursist.
Maar ik krijg wel een groot deel weer terug, dat wordt verrekend met volgend examen, ben eigenlijk alleen de kosten voor het cbr kwijt. Eigenlijk vind ik het veel erger dat ik niet in mijn vakantie kan rijden ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan