Dus het is een baantje voor mij?Flikker ff lekker op en ga iemand anders z'n topic verneuken mongool Je hebt 't zelf gedaan/doet 't nu begrijp ik? Wat voor soort werkdruk, mensen vertellen dat ze gezakt zijn, lastige beslissingen nemen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus het is een baantje voor mij?Flikker ff lekker op en ga iemand anders z'n topic verneuken mongool Je hebt 't zelf gedaan/doet 't nu begrijp ik? Wat voor soort werkdruk, mensen vertellen dat ze gezakt zijn, lastige beslissingen nemen?
TS vraagt om reacties van examinatoren.
Die hebben zich nog niet aangediend.
Mijn reactie is dus even veel waard als de jouwe.
Eigenlijk nog meer, omdat ik on topic blijf...
Zou overigens niks voor mij zijn. Iedereen zou bij mij slagen. Kan geen slecht nieuws brengen
Niet om af te zeiken of zo, maar ik vind het een mongolenbaan.
Voor mongolen dus.
Goed gezien.en daarna zeg je dit :
Het lijkt mij ook wel een uitdagende baan.
Vooral het idee dat je meewerkt aan de verkeersveiligheid in Nederland spreekt mij aan.
Althans, dat zou ik in mijn sollicitatiebrief zetten.
jij bent raar, jij zegt 2 verschillende dingen :S
Als examinator geef je je oordeel over de rijvaardigheid van de kandidaat. Behalve oordeelsvermogen vraagt dat om standvastigheid, overtuigingskracht en communicatieve vaardigheid. Want: niet iedereen is het eens met je beslissingen.
Tegelijkertijd wordt ook een beroep gedaan op je flexibiliteit en inlevingsvermogen. Vanuit je begeleidende rol weet je kandidaten goed in te schatten en op hun gemak te stellen. Alleen zo halen ze het beste uit zichzelf.
Je hebt 't zelf gedaan/doet 't nu begrijp ik? Wat voor soort werkdruk, mensen vertellen dat ze gezakt zijn, lastige beslissingen nemen?
Het CBR is hard op zoek naar examinatoren.
Het verdient niet onaardig (voor een bijbaan dan, 2 dagen/week plus 8-12 weken fulltime opleiding), maar is het ook een beetje leuk werk? Hoe is de werksfeer? Zijn er examinatoren die hier wat meer over willen/kunnen vertellen?
Disclaimer:
Voor eenieder die examinatoren graag afzeikt, dat kan je HIER doen, maar iig niet in dit topic.
Geef je dus weinig kans, maar wie niet waagt wie niet wint natuurlijk.Voor de functie van examinator moet je dus uit het juiste hout gesneden zijn. Daarnaast gelden nog deze functie-eisen:
* Minimaal mbo-diploma (verkregen na meerjarige opleiding) of havo-diploma
* Minimaal rijbewijs A en B en tien jaar ervaring als automobilist, andere rijbewijzen werken in je voordeel
* Onbesproken gedrag
* Een flexibele opstelling ten aanzien van het afnemen van diverse soorten praktijkexamens
Auto, verzekering (raad 's hoe hoog die is), administratie, brandstof enz is zo hoog dat je in de praktijk op of onder het minimumloon zit. Waarom denk je dat de meeste rijinstructeurs 50 uur/week werken en nog geen zak verdienen?
Er stond wel toch echt bij dat hij vroeg om normale reacties en geen afzeik reacties.
Maar misschien heb ik wel helemaal verkeerd gelezen hoor... Het zou zo maar kunnen
Ik las net de je als examinator zelf geen motorrijbewijs hoeft te hebben. Dat is wel opvallend. Hoe kan je iemand beoordelen op iets waar je zelf geen verstand van hebt?
Nee, die vergelijking gaat volledig mank. Ik vraag informatie wat mensen over het beroep vinden, niet wat voor klootzakken het allemaal zijn, daarvan zijn al enige honderden (!) topics te vinden hier op mf..Mjah, beetje hetzelfde als een topic openen met een foto van je nieuwe motor en erbij zeggen dat mensen alleen positief mogen reageren.
Het mag duidelijk zijn dat genoeg mensen (vooral hier) slechte ervaringen hebben met examinatoren en het CBR één grote boevenbende vindt en dan geef ik ze daar niet eens ongelijk in, dus dat soort reacties kun je wel verwachten.
Nee, maar omgekeerd lijkt het mij toch wel handig dat een examinator ook motorrijder is omdat zonder, volledig inzicht in de praktijk onmogelijk is.Alsof iemand met een rijbewijs per definitie goed kan rijden of verstand van motoren heeft.
Eerste uurtje zwart doen en er gloort weer licht aan de horizon.Geloof me, ik heb een eigen bedrijf en 35 euro per uur is helemaal niks, dat tikt totaal niet aan. Wanneer je alle kosten aftrekt hou je echt geen zak over. En als je een keer iets overhoudt komen er een paar blauwe enveloppen in de bus en weg is je winst.
Eerste uurtje zwart doen en er gloort weer licht aan de horizon.
de eerste alinea van de wervingstekst.
dat zegt denk ik al genoeg, het is slopend. rijden en inzicht komen daarna pas.
elk uur bij een andere idioot in de auto stappen of achteraan rijden. een meerijdende instructeur die tegen je zit te slijmen en probeert zijn pupil door te lullen.
je moet stevig in je schoenen staan, anders zit je na een jaar huilend op de bank.