Examinator "Bosch" Wie kent em?

Bosch was toch die ene die iedereen liet zakken als ie geen stevige handdruk kreeg :?
 
Hele vervelende meneer.

Bijna 65 en gefrustreerd door zn te lage pensioenvooruitzichten. Nu naait hij elke examenkandidaat... dus je bent bij voorbaat gezakt.









Waar haalt iemand het idee vandaam om zo'n vraag te stellen? Is vragen om klote-reacties :+ :+
 
tatu tatu hier is de moraalrollator

als je nou wilt zakken moet je je van tevoren lekker bang laten maken op het MF met het risico dat íe het leest of getipt word.

Die kerel doet gewoon z'n werk en geloof me in de winter heb je een streepje voor. Lekker doorkarren en laten zie dat je het kunt.

ik wens je veel SUCCES en hopelijk slaag je glansrijk.

Laat je niet gek maken. (wie zei dat toch, knuffeltje)

Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Ik laat me ook niet gek maken hoor
Ik slaag gewoon,heb er keihard op geoefend dus moet goed komen

SLotje

Elly
 
Haha, ik ben in België in Alken afgereden, en daar was ook een zeer beruchte "Bosch" een echte klootzak, buisde iedereen... Iedereen had er al van gehoord, niemand kende hem ;-) Is misschien gewoon geheim examen centra code

Ships, zou Bosch dan zo erg zijn dat ie een zwervend bestaan als examinator heeft? Dat ie examens op doorreis aflegd? :o
We hadden hier ooit ook een Bosch....en dat was ook echt een eikel van de eerste orde :+

Jeetje Blue, wat maakt het in vredesnaam uit wie je krijgt, door aan iedereen te vragen naar ervaringen over een examinator ga je al gekleurd een examen in, lijkt me niet verstandig. :Z
Gewoon afwachten en je ziet vanzelf wel wie of wat voor type die examinator Bosch is.
Je zult het tijdens het examen toch zelf moeten doen en bent vooral zelf verantwoordelijk of je slaagt of niet... :X

Ik wens je heel veel succes toe.

Cindy
 
Op deze foto lacht hij nog..........

bosch.jpg


.....................


Success met afrijden, je zult het nodig hebben :+
 
Bosch!!!!!!!

Vergeet het maar, deze gast is je nachtmerrie. Ben gezakt op gas geven terwijl ik stil stond voor het stoplicht. Hij zei later: 'He, je zit niet op een scooter en daarom laat ik je zakken!' Wat een lul ben je dan....
































:+
Nee hoor, ken die hele gast niet, maar maak je niet druk man. Je moet uitgaan van je eigen kwaliteiten en niet van die gast z'n tekortkomingen. Gewoon goed rijden en je hoort ook bij de club. Zelf moet ik ook nog afrijden en heb er alle vertrouwen in.
 
ik reed in rotterdam af, zak ik
dus vet balen.

Ik zeg tegen mijn instructeur: wat een eikel zeg, die examinator!!!!

Weet je wat mijn instructeur zegt!!!
Dan ken je Bosch niet, das pas een eikel!!!!

Dus zelfs in Rotterdam is hij berucht! B|














:+
 
we kunnen ook met een aantal mensen langs jouw examenroute ff wachten op de man en 'm dan overtuigen dat het toch wel op prijs gesteld zou worden dat ie je laat slagen......... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan