examinator

Status
Niet open voor verdere reacties.

examinator

Rookie
21 sep 2004
2
0
Hallo iedereen,

http://www.examinator.tk/

Ben je pas opgeweest voor je rijbewijs of moet je binnenkort op. Bekijk de website dan even en als je een steentje kan bijdragen zou dat heel mooi zijn.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
 
Idee is goed :) Alleen je had de website wel iets beter uit kunnen werken (PHP, MySQL.....) Dat mailen gaat het niet echt worden denk ik!

Je kunt beter een MySQL database gebruiken en dat de gebruikers daar alle gegevens in kunnen zetten.

O-)
 
Idee is goed :) Alleen je had de website wel iets beter uit kunnen werken (PHP, MySQL.....) Dat mailen gaat het niet echt worden denk ik!

Je kunt beter een MySQL database gebruiken en dat de gebruikers daar alle gegevens in kunnen zetten.

O-)
helemaal mee eens, daarmee voorkom je tevens dat je hele verhalen krijgt waar jij dan uit mag vissen hoe of wat ;)
 
Leuk dat je het een goed idee vind.

En die betere uitwerking komt er ook wel maar moet eerst ff peilen ofdat er wel genoeg animo voor is.

i.i.g. bedankt voor je reactie
 
Dit slaat natuurlijk drie keer nergens op, je inschrijven enkel om data te verzamelen.
't Is ook nog eens een stompzinnige vraag waaruit ik concludeer dat jij géén motorfiets rijdt.
Hoezo?
Indien je met een motor examen doet zit jij op de motor en de examinator in een auto. Er is geen sprake van een conversatie maar van eenzijdige 'commando's'.
't Boeit dus geen meter wat voor type je examineert.
 
Aanvullinkje nog;

Ik denk niet dat het slagingspercentage van je school zal stijgen naar mate je de examinatoren beter leert kennen. Lijkt me zinvoller om mensen het auto rijden goed aan te leren opdat ze het op basis van kunde halen ;)
 
Hij wou niet bij mij achterop, heb gezegt dat hij een mietje is :o

Tip; Is je examinator een mietje....knipoog dan sensibel in zijn richting op het moment dat hij je vraagt het nummer van een teken op afstand ter lezen. Tien tegen een dat je al bijna geslaagt bent. *D
 
Ik zie weinig nut om op een motor-forum te gaan spammem met een site voor auto-examinatoren?

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan