excel crossvelgen Suzuki DR-Z/RM-Z

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Te koop wegens chronisch tijdgebrek: '(

Een fraai setje crosswielen voor de DRZ. (21" voor en 19" achter)
Te koop als set voor de DR-400S/E


Het zijn zwarte Excel velgen met "gouden" Haan naven kompleet met Braking wave-disc's dus topkwaliteit spul.
"plug en play" voor de DRZ400. 8-)

Foto-44FOZDUI-D.jpg


Foto-6WMGMKAA-D.jpg


Foto-FSU6YAFV-D.jpg


Foto-YQCH4MTS-D.jpg


Foto-3QWLGWXX-D.jpg


Foto-63YOD43E-D.


Als set voor de S/E dus kompleet met passende braking wave disc's, tandwiel en ketting is de vraagprijs 699 euro
 
Laatst bewerkt:
misschien wel interesse, past die 19 inch in mijn brug? ik heb DRZ400E. zijn je velgen zonder deuken en andere onbalansen? hoe goed is je kettingset met tandwielen nog (in procenten)? hoe goed zijn je schijven nog (in procenten)?
 
Dan koop ik rob z'n oude wielen evt. wel over. :)
19inch past gewoon, achterbrug is verder hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
misschien wel interesse, past die 19 inch in mijn brug? ik heb DRZ400E. zijn je velgen zonder deuken en andere onbalansen? hoe goed is je kettingset met tandwielen nog (in procenten)? hoe goed zijn je schijven nog (in procenten)?

Ik heb deze velgen gekocht van iemand die ze in zijn DR-Z400E had, dus dat gaat wel passen.
Ketting is nog ongeveer nieuw, tandwiel zo'n 50% schat ik, remschijven ook.
Velgen zijn goed.
 
Update:

Ik verkoop de velgen alleen nog zonder de SM set, dus voor de DR-Z 400S/E of RM-Z.

+ nieuwe prijs: 699 euro. :)
 
Ik heb de velgen nog wel met de SM remschijven, maar zonder de adapter voor de voorrem (braking 320mm) en ook zonder de snelheidsmeteropnemer.
Zo'n adapter kan je natuurlijk zelf (laten) maken of kant en klaar kopen bij http://www.motorremschijf.nl/suzuki/400/2005-2007/drz_sm/ (motorremschijf.nl) (52 euro) kan je gelijk zien wat die remschijven nieuw kosten, de schijven die erop zitten zijn echt nog zo goed als nieuw!
Snelheid en km's zou je ook kunnen oplossen met een fietscomputertje of zo'n trailtech.
Voor de velgen met de braking SM schijven, spacers en tandwiel (excl.ketting) passend voor de DR-Z400SM had ik graag 850 euro gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan