Exclusieve Honda CBR 600 RR

Sch241

MF'er
23 mei 2011
37
0
te koop mooie nette honda cbr 600 RR

bouw jaar: 2003
km stand: 21.000
recent grote beurt gehad nieuwe achterand pas 200 km gelopen
tandwielen ketting enz in zeer goede staat
laser extreme uitlaat
originele erbij

ik ben op zoek naar een mooie enduro of supermotard!! :9~ vandaar ook de verkoop
ben dus ook geinteresseerd in inruilen!

vraagprijs 5.500 ,-

reacties vragen of interesse ik hoor het graag..:)

mvg Ruben Schot
mvg Ruben Schot
full
 
wow. mooie bike zeg!!! succes met verkopen, als je er echt vanaf moet voor 4000,- PM me ff :P

(meer heb ik jammer genoeg niet :( )
 
dank je man maar 4000 vind ik echt te weinig sorry..:)

vind hem zelf ook nog steeds erg dik hoor maar wil toch weer wat anders , kwaaltje van mezelf:p
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb een aantal mooie ktm's gezien Exc. 250 of een 525 heb je iets ?
 
Hele mooie fiets hoor. Misschien handig om je PM aan te zetten zodat geinteresseerden je persoonlijk vragen kunnen stellen ipv je verkooptopic volzetten ;). Daarnaast ben ik wel benieuwd naar het verhaal achter die (overigens erg mooie) witte kuip.
 
Ow staat me pm uit ben nog een aardige mf novice zal ff kijken om hem aan te zetten maar ja die witte kuip die zat er al op weet verder ook niet waar vandaan die komt :)

Grtz
 
dank je man maar 4000 vind ik echt te weinig sorry..:)

vind hem zelf ook nog steeds erg dik hoor maar wil toch weer wat anders , kwaaltje van mezelf:p

dat snap ik :P maar als je hem misschien over een half jaar nog niet kwijt ben (wat ik mij niet kan voorstellen) :P

tevens freekick, voor een van de mooiste cbr600rr '03 die ik heb gezien :)
 
dat snap ik :P maar als je hem misschien over een half jaar nog niet kwijt ben (wat ik mij niet kan voorstellen) :P

tevens freekick, voor een van de mooiste cbr600rr '03 die ik heb gezien :)

haha we gaan het zien.:) ik zeg hou hem in de gaten *D
 
Heb hiervoor een 600f gehad, wou daarna eigenlijk een 600rr halen. Totdat ik verliefd werd op een daytona 675, maar die moet ik dus nog aanschaffen.

maar ik vind deze erg mooi!
 
Ik zou zeggen kom een keer langs maar wees snel er is veel interesse !!

Grtzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan