Excuses aan iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kom je op die lijst? Ik wil er al een jaartje opkomen, maar het is me nog nooit gelukt!!

Ik voel dat er mensen worden voorgetrokken en dat vind ik dus niet kunnen.

Morgen ga ik vanaf mijn werk de site onderuit proberen te halen (zal alleen niet lukken omdat ik geen internet heb op werk :( en eigenlijk wil ik het niet eens)

Maar ik wil wel op die lijst! Hoe regel ik dit??
 
Morgen ga ik vanaf mijn werk de site onderuit proberen te halen (zal alleen niet lukken omdat ik geen internet heb op werk :( en eigenlijk wil ik het niet eens)

Maar ik wil wel op die lijst! Hoe regel ik dit??
Geen probleem, ik weet nog wel wat ActiveTopics truucjes die erg leuk zijn, maar niet worden gewaardeerd door de moderators. Sta je in no-time op die lijst! })

(zullen we maar niet doen, hè?)
 
Op dinsdag 11 juni 2002 23:04 schreef Bert.....of Henk het volgende:Rustig, rustig, als ie niet met LCB wil MSN-en maakt dat ons toch niks uit?

Maar vond je niet uitzonderlijk irritant. Wel te merken dat je 17 bent, maar goed, ik ben ook een ouwe lul :z :z :z

Anders noemt men mij weer saai..
 
Ik heb eens een aantal postst van je terug zitten lezen en....heb geen storende/nutteloze postst gelezen. Totdat dit topic kwam... :z :z
 
Nooit wat van gemerkt maar als je LCBtjes gaat lastig vallen......

Maaruuh netjes dat je je excuses aanbied.

Zwaar leven hoor op het motor-forum als je nog geen 18 bent...... (en ik al op iedereen jaloers zijn..)
Sterkte

Zijn er trouwens nog posts met irritante voorbeelden? Ben er wel benieuwd naar!

Nog ff een vraagje: moet niels zich eerst even bewijzen als nieuwe moderator ofzo? net als nieuwe agenten ;)
 
Ik heb eens een aantal postst van je terug zitten lezen en....heb geen storende/nutteloze postst gelezen. Totdat dit topic kwam... :z :z

Wat is hier mis mee?

Hmm.. volgens mij had ik dit topic maar beter niet kunnen openen..
 
Nooit wat van gemerkt maar als je LCBtjes gaat lastig vallen......

Maaruuh netjes dat je je excuses aanbied.

Zwaar leven hoor op het motor-forum als je nog geen 18 bent...... (en ik al op iedereen jaloers zijn..)
Sterkte

Zijn er trouwens nog posts met irritante voorbeelden? Ben er wel benieuwd naar!

Nog ff een vraagje: moet niels zich eerst even bewijzen als nieuwe moderator ofzo? net als nieuwe agenten ;)
Ik val geen LSD'tjes lastig..
Erger me eigen alleen een beetje aan haar posts.. maar das natuurlijk mijn mening, en die uit ik alleen even, zoals LCB altijd zegt..

Verder weet ik nu even niet wat ik wel en niet moet doen/zeggen.
 
Ja zeg.. ik heb eigenlijk geen behoefte aan een post van jou... sorry. Ga er dus ook niet verder op in.
En dat laatste zal me eigenlijk een worst zijn.. (No offense!)

Jij vraagt naar bevestiging in meerdere posts binnen dit topic...of je je dan echt zo slecht gedraagt.
Ik geef daar antwoord op.

Lastig heh als mensen de waarheid spreken. Jij weet heel goed waar ik het over heb...meeting en we zullen eens zien e.d.

Je opent dit topic...wees dan ook zo mans om te dragen wat er gezegd wordt door mensen.
Of ik dat nu ben of een ander.

Wat wil jij hier nu mee bereiken?

Enne...No Offense is een beetje tegenstrijdig met het punt dat jij geen behoefte heb aan mijn post...

En waarom vindt jij mij verkeerd bezig > omdat ik voor me mening uitkom :z en geen schroom heb te reageren op allerlei gebied :z

Ik post hier verder niet meer in dit topic, maar waag het niet om weer te gaan lopen blaten tegen me...slikken of je mond er verder over houden.
Ik ga niet veranderen omdat jij moeite heb met mij!!! En ook al hebben er 20 moeite met me...jammer dan, maar ga er op een volwassen manier mee om.
 
Ja zeg.. ik heb eigenlijk geen behoefte aan een post van jou... sorry. Ga er dus ook niet verder op in.
En dat laatste zal me eigenlijk een worst zijn.. (No offense!)
Volgens mij kun je beter nog ergens anders een paar jaartjes gaan puberen, en als je groot bent hier terug komen
 
Volgens mij kun je beter nog ergens anders een paar jaartjes gaan puberen, en als je groot bent hier terug komen

Helemaal gelijk met deze meneer.

Waarom zo posten ? waarschijnlijk als je wat normaler en logischer nadenkt dan is deze hele shit niet nodig. Kom op zeg.. grow up..
 
Jij vraagt naar bevestiging in meerdere posts binnen dit topic...of je je dan echt zo slecht gedraagt.
Ik geef daar antwoord op.

Lastig heh als mensen de waarheid spreken. Jij weet heel goed waar ik het over heb...meeting en we zullen eens zien e.d.

Je opent dit topic...wees dan ook zo mans om te dragen wat er gezegd wordt door mensen.
Of ik dat nu ben of een ander.

Wat wil jij hier nu mee bereiken?

Enne...No Offense is een beetje tegenstrijdig met het punt dat jij geen behoefte heb aan mijn post...

En waarom vindt jij mij verkeerd bezig > omdat ik voor me mening uitkom :z en geen schroom heb te reageren op allerlei gebied :z

Ik post hier verder niet meer in dit topic, maar waag het niet om weer te gaan lopen blaten tegen me...slikken of je mond er verder over houden.
Ik ga niet veranderen omdat jij moeite heb met mij!!! En ook al hebben er 20 moeite met me...jammer dan, maar ga er op een volwassen manier mee om.

Nee, ik dacht dat het toch wel duidelijk was hoe onze relaties ervoor stonden.. Dus vandaar dat ik op een normale manier zeg, dat ik geen behoefte heb aan een post van jou. Heel gewoontjes. Verder zijn er nog wel meer mensen die, netjes gezegd, jouw manier van ''communiceren niet zo bevallen''.
 
Ok dan niet jongens.

Ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat als ik eventueel verkeerd bezig was, dat ik mijn excuses wil aanbieden. Maar als je dan gaat beginnen over ''uitpuberen'' en terugkomen als ik groot ben, hoeft het al niet meer..

Kom op hee.. heb er nu al spijt van dat ik hier aan begonnen ben. Jammer..
 
Ok dan niet jongens.

Ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat als ik eventueel verkeerd bezig was, dat ik mijn excuses wil aanbieden. Maar als je dan gaat beginnen over ''uitpuberen'' en terugkomen als ik groot ben, hoeft het al niet meer..

Kom op hee..

1 troost: 27 april mag je al weer terug komen!
Dat is nog zo's 330 nachtjes slapen! ;)

Je mag btw van mij wel blijven maar wie ben ik he...
 
Toch maar flame-forum.nl openen? :z
Waar hebben we het over zeg...
 
Op dinsdag 11 juni 2002 23:21 schreef bogarde het volgende:1 troost: 27 april mag je al weer terug komen!
Dat is nog zo's 330 nachtjes slapen! ;)

Kan jij nog ff rondtuffen op je 250cc'tje :+
 
Volgens mij kun je beter nog ergens anders een paar jaartjes gaan puberen, en als je groot bent hier terug komen

Ja ik kom net terug op het forum en lees dit. Erg tegenstrijdig, je bent irritant vind je zelf, je bied je excuses aan, maar van LCB hoef je niets te horen? Ik denk dat je pas zoiets kan zeggen als je d'r in het echt kent.
Blijf je zo tegen LCB zeiken (op het forum), dan denk ik dat je wel op een banlijst terecht komt... correct me if I'm wrong.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan