Excuses aan iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Ok,

Het schijnt dus dat ik me eigen niet goed gedraag op dit forum. Onvolwassen gedrag, nutteloze posts enz.
Ik bied hiervoor mijn excuses aan.

Dat jullie het even weten..

P.S. Gedraag ik me echt zo slecht?


*D
 
Ok,

Het schijnt dus dat ik me eigen niet goed gedraag op dit forum. Onvolwassen gedrag, nutteloze posts enz.
Ik bied hiervoor mijn excuses aan.

Dat jullie het even weten..

P.S. Gedraag ik me echt zo slecht?


*D

Was me eigelijk niet zo op gevallen.
Maar tis goed hoor :)
 
Ik schijn dus al volgens iemand op een kanidaten lijst te staan voor een ban..
 
Ik schijn dus al volgens iemand op een kanidaten lijst te staan voor een ban..
Volgens mij krijg je dat te horen eerst per email.
Als je je daarna nog niet weet te gedragen word je gebanned.
Tenzij je het zo bont maakt in 1 keer (gebeeurde laatst een aantal dagen geleden, naam ben ik kwijt) dan word je in 1 keer gebanned.
 
Nou ik kreeg dus een mailtje van Niels..

en die zei, wat ik mijn 1e post vermeldde... nutteloze posts, onvolwassen (ben 17 :+ ) gedrag..
 
Neuh... je zou alleen je mening soms wat tact- en begripvoller kunnen brengen, maar voor de rest begrijpen wij wel wat jij als 17-jarige scooterrijder door moet maken }) :P

Zucht.. inderdaad ja.. en t duurt nog zolang he.. ;(

Ach nog een jaartje.. :] (roep ik ook al zolang)
 
Maar begrijp 1 ding.. ik wil hier dus nog heel lang blijven. Als ik dan zelf een motor heb, kan ik beter mee lullen, en op meetings komen enzo.. maar als er nu al een ban boven me hoofd hang ;(
 
Waarom bied jij tegelijkertijd met de vraag of je je zo slecht gedraagt, ook je excuses aan?

Men hoeft geen excuses aan te bieden wanneer ze zich "goed gedragen."

Ik ben dus wel van mening dat jij soms iets te ver gaat en niet van ophouden weet...
Een geintje of bijdehandte post is niks mis mee, maar stop er ook een keer mee.

Blijkbaar is er gemaild met één/meer der Mods...

Kijkende naar je kinderachtige gedrag jegens mij, over MSN, kan ik me er iets bij voorstellen.
Ik ga daar verder niet over uitwijden, maar weet wel dat ik dat absoluut niet kan waarderen...de manier hoe jij mij benaderde en tegen me praatte.
(Zowel MSN als Forum)

Ik hoop dat je hier één en ander van leert/geleerd hebt...

Als jij denkt "normaal" te kunnen doen, haal ik je van blokkeren af.
Up to you.
 
Waarom bied jij tegelijkertijd met de vraag of je je zo slecht gedraagt, ook je excuses aan?

Men hoeft geen excuses aan te bieden wanneer ze zich "goed gedragen."

Ik ben dus wel van mening dat jij soms iets te ver gaat en niet van ophouden weet...
Een geintje of bijdehandte post is niks mis mee, maar stop er ook een keer mee.

Blijkbaar is er gemaild met één/meer der Mods...

Kijkende naar je kinderachtige gedrag jegens mij, over MSN, kan ik me er iets bij voorstellen.
Ik ga daar verder niet over uitwijden, maar weet wel dat ik dat absoluut niet kan waarderen...de manier hoe jij mij benaderde en tegen me praatte.
(Zowel MSN als Forum)

Ik hoop dat je hier één en ander van leert/geleerd hebt...

Als jij denkt "normaal" te kunnen doen, haal ik je van blokkeren af.
Up to you.

Ja zeg.. ik heb eigenlijk geen behoefte aan een post van jou... sorry. Ga er dus ook niet verder op in.
En dat laatste zal me eigenlijk een worst zijn.. (No offense!)
 
Wat wil je nou eigenlijk :?
Je vraagt toch of je echt zo erg bent...

Kijk,

Ik bied mijn excuses aan, voor de mensen die vinden dat ik verkeerd bezig ben.. daarentegen vind ik dit ook van Lage CB, dus vandaar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan