Explosafe

Forza

MF veteraan
29 aug 2007
1.502
0
Iemand tips/erfaring met aanbrengen van explosafe?
Ik heb net explosfae binnen voor mijn R6, maar heb het nog nooit eerder aangebracht. Tips en triks welkom!

B.V.B.D.
 
Iemand tips/erfaring met aanbrengen van explosafe?
Ik heb net explosfae binnen voor mijn R6, maar heb het nog nooit eerder aangebracht. Tips en triks welkom!

B.V.B.D.
even in stroken knippen/snijden en in de tank proppen eventueel even wegdrukken naar de kanten met een lang voorwerp.
Denk erom dat er niet teveel aan kleinmateriaal (losse stukjes) meegaan de tank in.
 
als je vulopening niet meer voorzien is van het kleine gat, dan kan het zoals Midstar schrijft. ( wel met luchtdruk de stroken eerst schoon blazen voor de kleine reststukjes van het snijden/knippen)
Anders moet je die beperking eruithalen. Das lastig. Heb ik wel gedaan om ook makkelijker te kunnen tanken. Om dit te doen haalde ik de benzinepomp eruit.
De opening daarvan in de tank is groter. Daardoorheen kan je met een kniptang van binnen uit die beperking in je tankopening weghalen én je kan daar makkelijk de explosafe erin krijgen.
Is even werk, maar per saldo zit je explosafe er makkelijker in én heb een grotere vulopening waar een trechter in past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan