Explosave

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
In de racerij wordt een goedje gebruikt om het exploderen van de tank en het klotsen in de tank tegen te gaan. Dit goedje heet explosave.
Nou was ik benieuwd naar een aantal dingen, misschien dat jullie hier antwoord op hebben.

- Explosave 'verdwijnt' als er benzine in de tank wordt gegooid, waardoor de tankinhoud dus gelijk blijft. Waar gaat het spul heen???

- Als Explosave klotsen tegen gaat, heeft je motor dan wel door wanneer het benzine kraantje op 'reserve' moet worden gezet?

- Is Explosave ook handig om op straatmotoren te gebruiken? Merk je er tijdens het rijden veel van dat je benzine minder klotst?

Dat zijn van die vragen die je je afvraagt als je weer een vork met doperwtjes naar binnen schuift.

[me]Villie eet niet om 24:00, voor de goede orde ;) [/me]
 
als ze er al mee rijden dan werkt het niet altijd, er staat me een nogal vurige crash van Haga bij (tank open gescheurd) en deze van Colin Edwards:
full

is ook niet echt flauw (was btw een losse benzineslang)
 
In de racerij wordt een goedje gebruikt om het exploderen van de tank en het klotsen in de tank tegen te gaan. Dit goedje heet explosave.
Nou was ik benieuwd naar een aantal dingen, misschien dat jullie hier antwoord op hebben.

- Explosave 'verdwijnt' als er benzine in de tank wordt gegooid, waardoor de tankinhoud dus gelijk blijft. Waar gaat het spul heen???

- Als Explosave klotsen tegen gaat, heeft je motor dan wel door wanneer het benzine kraantje op 'reserve' moet worden gezet?

- Is Explosave ook handig om op straatmotoren te gebruiken? Merk je er tijdens het rijden veel van dat je benzine minder klotst?

Dat zijn van die vragen die je je afvraagt als je weer een vork met doperwtjes naar binnen schuift.

[me]Villie eet niet om 24:00, voor de goede orde ;) [/me]
Hey villie,
zoals je ziet wordt ik actiever,
In mijn sp zit ook explosafe, handig spul, zeer poreus( als een spons met grote gaten).
Makkelijk, neemt quasie geen inhoud weg ( max 1l), minder geklots, duurt wel langer om te tanken, goed te doen op straatfiets, je merkt er niets van( alleen als het nodig is)heeft geen bijwerkingen.
Is veilig maar misschien iets "over the top"voor een staatfiets!
 
Laatst bewerkt:
is dat een soort (pur) schuim ofzoo wat je in je tank spuit ???

en moet je t dan bij elke tankbeurt weer erin mikken of blijft dit vast in je tank zitten ???
 
Maar je merkt wel dat je tank bijna leeg is?

[me]Villie vraagt zich af of het wel verstandig is uitgerekend DAT te vragen aan Spyro :X [/me]
 
Btw, ga je nog naar Almeria Spyro?
Komt niets van in huis, revalidatie duurt nog ca 2 maanden, moet dan nog onder het mes !( sleutelbeen repareren), het zal voor maart 2005 Zijn ( maar met 200% inzet ).
enne je merkt het zoals normaal of je tank leeg is! :]
 
Had dat oude vrouwtje tegen over je toch gelijk hè.

"Nou, die 2 maanden kan die wel vergeten" ;)
Maar das wel zwaar minder :(

Je merkt het dus wel, okay, das dan wel handig :)
 
Komt niets van in huis, revalidatie duurt nog ca 2 maanden, moet dan nog onder het mes !( sleutelbeen repareren), het zal voor maart 2005 Zijn ( maar met 200% inzet ).
enne je merkt het zoals normaal of je tank leeg is! :]


en je spreekt uit ervaring neem ik aan :+

maar als je sp weer done is dan wil ik wel in jou plaats met de sp naar almera O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan