Explosieve toename motorvriendelijke vangrails?

Het was mij ook al opgevallen... De afrit Zoetermeer (vlak bij mn werk :+ ) is onlangs ook helemaal aangepast. Ze hebben er een extra strookje bijgelegd en meteen maar een onderplank opgezet.

Dat zijn de momenten dat ik weer meteen weet waarom het zo verstandig was om lid van de MAG te worden, al had ik toen nog geen motor 8-)
 
Rottepolderplein + Gebied rondom de A9 ook voorzien van vriendelijke railsen, tevens een levensgevaarlijk 30km/u plakaat al weer binnen 2 mnd van het asfalt verwijderd. De MAG is in regio Haarlem heel flink bezig! Thumbs up!
 
ik zag laatst ook ergens dat ze het in de binnenbocht van de snelweg gemonteerd hadden... alsof dat dan weer veel nut heeft... als je neer gaat in een bocht lijkt het mij dat je rechtdoor gaat en dus in de buitenbocht uit komt...

maar je ziet het idd wel steeds meer, ook hier bij eindhoven...
 
ik zag laatst ook ergens dat ze het in de binnenbocht van de snelweg gemonteerd hadden... alsof dat dan weer veel nut heeft... als je neer gaat in een bocht lijkt het mij dat je rechtdoor gaat en dus in de buitenbocht uit komt...
De ringweg om Hoofddorp was hier een goed (of fout, het is maar hoe je het wilt noemen) voorbeeld van.......
 
Sinds vandaag ook op de A4 afrit 7, richting Leiden, als je uit Den Haag komt zegmaar :)
Gisteren dacht ik nog: als je hier gaat, kom je ook nog is in het water terecht. Het zijn 2 railen achter elkaar, 1 vangrail en 1 railing van de brug in een bocht naar rechts.
Zag er nu goed uit :)
 
Goede zaak, hoe meer hoe beter.
Alleen nog die stroken van het asfalt af
 
Terug
Bovenaan Onderaan