Extra circuitdag motorsportlifestyle 5 oktober as!

Ik heb me onverwacht toch ook maar ingeschreven. Laatste kans, dus als het regent dan hebben we gewoon pech gehad. In ieder geval geprobeerd :+
 
Mmmh, allemaal snelle jongens die meedoen :? .

Ter compensatie ..., 'k doe óók mee *O* , first time! (Net m'n rijbewijs :X )


-zie er wel snel uit :X , m'n motor dan :Y -
 
misschien heb ik het gemist hier!! maar is er nog plek op 5 okt??
Inschrijven, nú! :Y

Stel je voor dat m'n eerste keer niet doorgaat omdat er te weinig inschrijvingen zijn ... -O-

Ennuh, we gaan een man, op de motor, in een rokje, spotten *O* , mét geschoren benen (Basje, vergeet je lippenstift niet :X )
 
Inschrijven, nú! :Y

Stel je voor dat m'n eerste keer niet doorgaat omdat er te weinig inschrijvingen zijn ... -O-

Ennuh, we gaan een man, op de motor, in een rokje, spotten *O* , mét geschoren benen (Basje, vergeet je lippenstift niet :X )
wel ff met racetape een paar kneesliders op die geschoren benen plakken :+
anders dan hoeft tie m daar NOOIT weer te scheren :X
 
Als die dag niet door gaat omdat de meeste watjes hier hun moto al in de winterstalling modus heb staan.
Ga ik jullie allemaal doden en daarna vermoorden B|
 
Wijst het zich vanzelf waar je je moet melden?
Voor de inschrijving, technische keuring, KOFFIE!
:?
Je kan je via de site inschrijven,of.

Op de dag zelf in het mediacenter melden(voor 8.00uur) en inschrijven...trappie op links de deur in.
Dan de keuring en koffie _O-
 
Wijst het zich vanzelf waar je je moet melden?
Voor de inschrijving, technische keuring, KOFFIE!
:?

Ik ga altijd eerst naar de technische keuring, dat is waar een rijtje motoren staat. En dan naar de inschrijving, dat is helemaal aan het begin van de paddock. Grote trap omhoog, je herkent het wel. En anders zijn er altijd genoeg mensen van MSL of MF waar je het even aan kan vragen. En koffie kan je halen bij Mickey's (das de bar) net naast de ingang tot de pits. Ook erg lekkere broodjes ham te krijgen, maar die zijn niet bij de prijs inbegrepen helaas.

Vanaf waar ga je trouwens rijden?
 
Je kan je via de site inschrijven,of.

Op de dag zelf in het mediacenter melden(voor 8.00uur) en inschrijven...trappie op links de deur in.
Dan de keuring en koffie _O-
Heb me al ingeschreven *O* .
Maar als ik van de weg afkom, rij ik richting circuit, kom ik er geloof ik onderdoor, wordt dan het een en ander aangegeven, wegwijzer _O- mediacenter ofzo :? ?
 
Ik ga altijd eerst naar de technische keuring, dat is waar een rijtje motoren staat. En dan naar de inschrijving, dat is helemaal aan het begin van de paddock. Grote trap omhoog, je herkent het wel. En anders zijn er altijd genoeg mensen van MSL of MF waar je het even aan kan vragen. En koffie kan je halen bij Mickey's (das de bar) net naast de ingang tot de pits. Ook erg lekkere broodjes ham te krijgen, maar die zijn niet bij de prijs inbegrepen helaas.

Vanaf waar ga je trouwens rijden?
KK gaat verdwalen :X !

Ga vanaf Amsterdam :Y .
 
Heb me al ingeschreven *O* .
Maar als ik van de weg afkom, rij ik richting circuit, kom ik er geloof ik onderdoor, wordt dan het een en ander aangegeven, wegwijzer _O- mediacenter ofzo :? ?
Gewoon naar het paddock rijden,heel simpel.Tunneltje onder en dan links af.
Denk wel dat het nog aardig vol staat met A1GP zooi.
Net op Tv gezien wat men daar aan het bouwen is :X
 
Gewoon naar het paddock rijden,heel simpel.Tunneltje onder en dan links af.
Denk wel dat het nog aardig vol staat met A1GP zooi.
Net op Tv gezien wat men daar aan het bouwen is :X
Ah, tnx :) , tunneltje en dan naar links. Daar kan ik wat mee :Y .
Hoop dat die A1GP zooi is opgeruimd. Langzame slalom níét gehaald :N , snelle wel :Y , conclusie: zooi niet opgeruimd = er snel doorheen :X .

-KK hoopt dat ze geen brokken gaat maken-
 
Terug
Bovenaan Onderaan