Extra circuitdag motorsportlifestyle 5 oktober as!

The_End

Kloon
26 jul 2006
191
0
Wie toch nog voor de naderende donkere dagen het circuit op wil , dit is je kans.

Donderdag 5 oktober 2006
*Mocht je ook interesse hebben in de circuitdag van 5 oktober, schrijf je dan ook snel in via onze website. Op dit moment zijn er namelijk nog niet voldoende inschrijvingen om deze dag door te laten gaan.

Bij Motorsportlifestyle rijd je geheel op je eigen niveau en uiteraard alleen onder professionele begeleiding van onze ervaren Marshalls. We leren je het systeem van de ideale lijn rijden op de circuits van Zandvoort en Assen.

www.motorsportlifestyle.nl/

PS ik werk niet bij Motorsportlifestyle :P :+ B|

Maar als zandvoort circuit roept moet je gehoor geven anders ben je een nerd :+
 
Het is de laatste circuitdag van het jaar dus inschrijven maar })


full
 
Neem aan dat R@inman er ook bij is? Zijn we in ieder geval met drie. Hoeveel mensen zijn er eigenlijk minstens nodig?
 
voordat dit topic werd geopend waren er nog 10 man nodig, volgens mij is dat wel gelukt als iedereen die op de diverse fora dreigt te komen zich ook daadwerkelijk ingeschreven heef.
 
voordat dit topic werd geopend waren er nog 10 man nodig, volgens mij is dat wel gelukt als iedereen die op de diverse fora dreigt te komen zich ook daadwerkelijk ingeschreven heef.

Klinkt hoopvol. En ik denk dat wanneer het weer voor de 5e beklend is, en het is positief, dat er dan nog wel meer mensen zich zullen aanmelden. Anders duurt die winter weer zo lang he ;)
 
Als ik me scheer helpt het wel. Of wil je juist dat ik de snor laat staan? En verder ben ik niet op de hoogte van je referentiemateriaal...
-O-
Als jij in een rokje gaat rijden op circuit trek je zeker veel bekijks :+
 
full

deze was 19 september.
als het regent tijdens een wedstrijd dan moet ik ook dus .....
maar ik hoop voor jullie allen mooi weer!!
 
(Afbeelding)
deze was 19 september.
als het regent tijdens een wedstrijd dan moet ik ook dus .....
maar ik hoop voor jullie allen mooi weer!!
Mja, ik rij op halve slicks en ik moet niks en als het dan regent pas ik :N
Maar idd regen rijden is ook een kunst die je moet beheersen als je in de competitie mee doet.
Reed jij in de rode groep?
Je kwam me voorbij volgens mij in de laatste sessie, ik zat te klooien in de verkeerde versnelling en toen zoefde jij en nog een eikel me voorbij :+
 
ja dat had ik best wel kunnen wezen het ging hartstikke goed .
ik reed die dag voor het eerst met de motor en ook voor het eerst verkeerd om schakelen :X
maar ik had er wel een paar snelle ronden bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan