extra controles motorbeurs

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
weet iemand hier al iets vanaf?

Bij het parkeren moet je wel je kentekenbewijs laten zien, wat ik wel een goed idee vind. Zo rijd tenminste niemand met je motor weg.

Alleen controleren ze dan niet ook wat extra dingen, zoals openstaande leningen (boutes!!), het geluid wat je voortbrengt e.d.

En staan er op de heen en terugroute door de stad ook extra flitsers of politieteams?
 
weet iemand hier al iets vanaf?

Bij het parkeren moet je wel je kentekenbewijs laten zien, wat ik wel een goed idee vind. Zo rijd tenminste niemand met je motor weg.

En staan er op de heen en terugroute door de stad ook extra flitsers of politieteams?
Kentekenbewijs dus meenemen! Wordt nog wel eens vergeten door motorrijders...

Wel wat meer controle, waarschijnlijk... Vorig jaar was het aardig druk met controles, voornamelijk snelheid...
 
toen ik gisteren wegreed werd ik nog ingehaald door een politieauto (zonder toeters en bellen), maar die reed toch zeker 30 km te hard door de stad heen. Ben er dus maar lekker achteraan gereden.
 
A. Verkeer was gisteren zo druk dat meer dan 20 km/u impossible was

B. Als het weer in Utrecht vandaag even lekker is als hier in Antwerpen zal er niet veel sneller gereden moeten worden
 
ben gisteren na de beurs nog even lekker gaan eten in het stadje Utreg. Om een uur of half elf, elf uur gingen we naar huis toe. Onderweg koud, regen, hagel en eventjes sneeuw gezien. Met 80-90 over de A2 en zelfs nog ingehaald door 2 vrachtwagens :( Alleen maar door een ontzettend harde klote wind en een gladde weg.

Ik wilde snel naar huis, maar ga niet gek doen, en vooral niet als mijn vriendin achterop zit.
 
weet iemand hier al iets vanaf?

Bij het parkeren moet je wel je kentekenbewijs laten zien, wat ik wel een goed idee vind. Zo rijd tenminste niemand met je motor weg.

Alleen controleren ze dan niet ook wat extra dingen, zoals openstaande leningen (boutes!!), het geluid wat je voortbrengt e.d.

En staan er op de heen en terugroute door de stad ook extra flitsers of politieteams?

Nee ze controleren niet op openstaande boetes. Ze kijken bij het parkeren en wegrijden je kentekenpapieren voor de rest vreten ze wat uit de neus. Als jij een leuke gadget op een motor ziet zitten . Trek \'m er gerust af, ze hebben het toch niet door. Stond gister ook uitgebreid naast een paar motoren waar ik vanalles af kon halen, men keek toch niet.

Verder ZEER weinig politie gezien, en geen flitsers. Maar altijd oogjes open houden. Gister was de politie in Utrecht druk bezig met hennepplantages op te rollen rondom de Amsterdamsestraatweg *D

Ennuh wat betreft geluid : misschien als je onwijs harde kutherrie maakt, maar heb geen apparatuur gezien bij onze grote vrienden.
 
Tis alleszins goedkoper dan met de auto 9 fucking Euro om te parkeren. RIP OFF\'s

Ik heb de auto in Bunnik op het station geparkeerd (gratis) daarna met 5 personen een retourtje gekocht met korting = 5*1.30 = € 6,50

Goedkoper dan parkeren bij de jaarbeurs en de verzekering dat je niet in de file staat.
(Bunnik - Utrecht C.S. is 10 minuten)
 
Heb niets van extra controles vandaag (zaterdag)gezien.

Ben gekomen over de A27 > A12 en terug over de
A12 > A28
 
Laatst bewerkt:
300 meter vanaf de beurs stonden ze te flitsen.
Stond een licht grijze Renault Langs de kant.
Beetje opvallend maar das niet erg :D
 
zondagmiddag in oost-utrecht tussen Utrecht en Bilthoven een aardige controle onder een brug.. reed er met de motor langs, 4 motoragenten en wat auto\'s ofzo, ze hielden heel wat lui aan.. maarja had nix met de beurs te maken ofcourse ;)

Maar ik hield voor de zekerheid maar wel even m\'n gas in (teveel dB\'s)
 
terugweg nieuwegein tot 24:00 op zondag dus ook controle
blijkbaar de hele dag zo een beetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan