extra controles op motorrijders

Wat ik wil zeggen ,beste House , is dat er soms mensen zijn die het beste met je voor hebben.
Die moet je niet gelijk als moraalridder of hypocriet bestempelen.
Persoonlijk heb ik ooit eens iets meegemaakt wat het resultaat was van een te hoge snelheid op het verkeerde moment.
Geloof me, dat wens ik niemand toe, zeker een jongeman als jij niet.
Praktisch elke dag schieten die beelden nog door mijn hoofd, een litteken voor het leven.
En verder wil ik helemaal geen ruzie zoeken hoor :)
 
Wat ik wil zeggen ,beste House , is dat er soms mensen zijn die het beste met je voor hebben.
Die moet je niet gelijk als moraalridder of hypocriet bestempelen.
Het beste met iemand voorhebben is geen geldige reden om onredelijke beperkingen op te leggen. Ik ga niet weer betogen dat 60km/u buiten de bebouwde kom (hier komt het in de praktijk ondertussen op neer) onredelijk is, maar lees gerust nogmaals mij eerdere posting. Anderen in gevaar brengen doet niemand met opzet, en slechts enkelen overschatten zichzelf dusdanig dat dit onverhoopt toch gebeurt. Helaas bezorgen deze gevallen ons een nogal slechte naam.
Persoonlijk heb ik ooit eens iets meegemaakt wat het resultaat was van een te hoge snelheid op het verkeerde moment.
Ah, vandaar.
Geloof me, dat wens ik niemand toe, zeker een jongeman als jij niet.
Tnx *O*
Praktisch elke dag schieten die beelden nog door mijn hoofd, een litteken voor het leven.
En verder wil ik helemaal geen ruzie zoeken hoor :)
Oh jee, psychologische oorlogvoering. Ik heb ook zooi meegemaakt maar hey, it happens. Ga er verder niet op in maar laten we zeggen dat het waarschijnlijk kan wedijveren met jouw evaringen. Life goes on, en hoewel je een reminder krijgt dat alles een einde heeft laat ik het mijn leven niet beïnvloeden. Met al die shit die je ook op TV ziet tegenwoordig blijf je aan de gang.
 
Laatst bewerkt:
Ga niet rijden, te warm en te veel politie. Word ik geheid genaaid als ik versuft door de hitte op m'n normale tempo door een dorpje rijd.


Respect dat je overigens toch nog volle bak tegen me in durft te gaan. Die opmerking over m'n generatie kwam hard aan, ik wacht op meer :)
 
Laatst bewerkt:
Zelf ga ik alleen vanuit de tuin naar de koelkast lopen, denk ik ;)

En nee, verder ga ik geen discussie meer aan, heb ik afgelopen week op de zaak al gehad.
Zal allemaal wel door de hitte komen. :X
 
Geeft niks, je punt is gemaakt.

Ik ben nooit Marxist geweest dus ik vind die andere hypocriet veel leuker om uit de tent te lokken :+
 
Geeft niks, je punt is gemaakt.

Ik ben nooit Marxist geweest dus ik vind die andere hypocriet veel leuker om uit de tent te lokken :+


En wij houden ook allemaal van jou :j !

Deze pappa gaat ff lekker slapen, vanmiddag lekker in het zwembad in mijn achtertuin met de kids.
 
HEY! Fuck you!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Dat is helemaal niet normaal! Ik ben papa en een wildebras. Laatst heb ik stiekem door oranje gereden!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Er zijn best wel veel wilde vaders hoor. Die soms weigeren om mee te gaan naar de Ikea!
Dat zal ze leren die vrouwen!
*O* *O* *O* *O*

mhh, zover ben ik nog niet...., was kort geleden weer de sjaak, 2 uur lopen en wat hebben we gekocht, een afwasborstel. :$
 
Ben je stiekem afgeweken van de winkelroute?
REBELLIE!
:+ :+ :+


ik heb stiekem de doorsteek van de bedden naar de kasten gemaakt! ANARCHIE IN IKEA

ikea.jpg
 
Bier: CHECK
Chips: CHECK
Zon: CHECK

Voetjes omhoog in de tuin en de motor is al gewassen. Ik hoop dat ze geen bon uitschrijven. Dan hebben ze lekker voor nop gewerkt of zo een prachtig weekend.
 
Laatst bewerkt:
mhh, zover ben ik nog niet...., was kort geleden weer de sjaak, 2 uur lopen en wat hebben we gekocht, een afwasborstel. :$
dus je hebt 2 uur door die verschrikkelijke winkel gelope voro een AFWASBORSTEL _O- _O- _O- _O- _O- (zat er geen mediamarkt om de hoek :P)
 
In het stuk staat ook dat agenten de boetes te hoog vinden voor de fout die de betreffende persoon heeft begaan.. Ze zullen toch wel achter hun oren krabben wanneer ze deze weer verhogen?
 
Ik zou het best sportief vinden wanneer agenten er dan voor zouden kiezen de bonnen alleen in extreme gevallen nog uit te schrijven...
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk worden er nog nauwelijks boetes uitgeschreven, maar als je de Sjaak bent dan mag je gelijk je woning verkopen om die 10 km/u overschrijding te kunnen betalen......

pakkans*zwaarte straf = constant????
 
Zal het wel enigszins op neervkomen, maar op een gegeven moment is het bedrag zo buiten proporties geraakt dat er toch wel wat zal gebeuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan