extra controles op motorrijders

Als de meerderheid beslist om met de sleurhut op vakantie te gaan, dan had de meerderheid toch gewoon met de sleurhut kunnen gaan en jij als minderheid gewoon met de motor vooruit :+

Of heeft de meerderheid geen rijbewijs om met sleurhut op pad te gaan en werd er een dringend beroep op je kunde gedaan?


Groot koekblik en sleurhut samen vereisen E op het pasje i.v.m. meer dan 3500 kg combinatie. En als ik zelf rij, is de kans wat groter, dat moeders en de hkinderen en mijn vakantie verblijf heel overkomen. Moeders neemt de bochten zonder sleurhut al te krap B|
 
Groot koekblik en sleurhut samen vereisen E op het pasje i.v.m. meer dan 3500 kg combinatie. En als ik zelf rij, is de kans wat groter, dat moeders en de hkinderen en mijn vakantie verblijf heel overkomen. Moeders neemt de bochten zonder sleurhut al te krap B|

_O-

Je pleit dus eigenlijk voor bredere wegen en ruimere bochten? :+

Snap het helemaal hoor, ken het niet anders van vroeger thuis :) Pa altijd de sjaak als de sleurhut mee ging :Y

Maar moeders was dan wel weer goed in kaartlezen, dus vaders had meer dan 20 jaar geleden al prima navigatie en kwam altijd incl sleurhut en mij + zusjes aan op de plaats van bestemming.
 
_O-

Je pleit dus eigenlijk voor bredere wegen en ruimere bochten? :+

Snap het helemaal hoor, ken het niet anders van vroeger thuis :) Pa altijd de sjaak als de sleurhut mee ging :Y

Maar moeders was dan wel weer goed in kaartlezen, dus vaders had meer dan 20 jaar geleden al prima navigatie en kwam altijd incl sleurhut en mij + zusjes aan op de plaats van bestemming.


Stom stom wijst de weg beter als vrouwlief :X

Ze stuurt me bergweggetjes op, die gevaarlijker zijn als de autobahn met 250 zonder remmen. :X
 
Laatst bewerkt:
:Y

Had toen nog niet eens een auto of motor rijbewijs, dus heb die vaardigheden toen niet gechecked. Wel andere vaardigheden :9
 
:Y

Had toen nog niet eens een auto of motor rijbewijs, dus heb die vaardigheden toen niet gechecked. Wel andere vaardigheden :9
Tsja ik hoorde gister op de radio dat mannen vrijwel uitsluitend trouwen omdat ze dan denken steevast sex te hebben, zal wel zo zijn dan O-) _O-
 
jij ook al _O- Tsja je vriendin is je vriendin, maar je vrouw hoeft je vriendin niet meer te zijn hè O-) _O- _O-
 
Klopt, daarom is de plee blijven zitten. En met een Transit Duitsers opjagen over de Grossglockner is ook leuk.
Langzaam de berg op en continue remmend er af. :X

Ga wel zonder vrouw in de buurt motorrijden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan