Extra controles tijdens TT

Moet dat dan altijd? Ongelukken door malloten hou je altijd, of je nu veel controleerd of niet.

@YZ-Martin: U rijdt nooit te hard zeker?

>200km/h niet nee, het is nou eenmaal druk bij dit soort evenementen, dus rijd gewoon netjes en ga niet als een mongool rond racen.
Wanneer er iets fout gaat verpest je het voor de rest. -O-
 
Mensen jullie hebben het er nu wel continue over het snelle rijden en weet ik veel allemaal wat. Maar er zijn inderdaad ieder jaar weer van die knuppels die meer alcohol in hun bloed hebben dan bloed in hun alcohol of hoe ze dat mogen zeggen.... Je bent zelf verantwoordelijk als je je gaspedaal lostrekt of je drinkt een glaasje teveel als je opstapt... Maar wanneer je bijv op de A28 aan komt klappen met een rotgang en je moet vollop in de ankers of door de drank heb je geen controle meer over je stuur en je vliegt daar de berm in waar 100den kinderen en volwassenen staan te kijken dan word je echt niet vrolijk. En al helemaal niet als je een van die toeschouwers meeneemt..... Dus vind de controles wel goed gebeuren al teveel dingen op de weg die anderen het leven moeten kostten. Sorry moest er effe uit.:-)
 
en daar heb je gelijk in je mag best iets te hard rijden maar zuipen en rijden kan er bij mij ook niet in, ben 2 vrienden van mij verloren door drank achter het stuur..... dus controleren op drank kan niet vaak genoeg
 
axe_crakow_police.jpg










Yep, ze rukken er weer op uit..
 
Whahahaha wel een tip voor de Dutch Police... Dan weten ze in ieder geval zeker dat ze langzamer gaan rijden (maar dan heb je ook weer die ellende dat ze weer op andere rijders klappen..... Dus gaat ook niet goed komen hihi..
 
Mensen jullie hebben het er nu wel continue over het snelle rijden en weet ik veel allemaal wat. Maar er zijn inderdaad ieder jaar weer van die knuppels die meer alcohol in hun bloed hebben dan bloed in hun alcohol of hoe ze dat mogen zeggen.... Je bent zelf verantwoordelijk als je je gaspedaal lostrekt of je drinkt een glaasje teveel als je opstapt... Maar wanneer je bijv op de A28 aan komt klappen met een rotgang en je moet vollop in de ankers of door de drank heb je geen controle meer over je stuur en je vliegt daar de berm in waar 100den kinderen en volwassenen staan te kijken dan word je echt niet vrolijk. En al helemaal niet als je een van die toeschouwers meeneemt..... Dus vind de controles wel goed gebeuren al teveel dingen op de weg die anderen het leven moeten kostten. Sorry moest er effe uit.:-)


Is nog nooit gebeurt trouwens dus de eerste keer moet nog komen....

Ach, ben afgelopen weekend terug gekomen uit Italie via Duitsland uiteraard en daar lekker kunnen knallen in mijn koekblik.. :+




Jaren terug trouwens nog met 260+ over de afsluitdijk geknald richting TT... wedstrijdje met een BMW M3 uit de UK 's morgensvroeg om 7.30 uur...wel lekker rustig toen... hij was begrensd... ik niet })
Zie ik aan het eind van jaar een aflevering van Blik op de weg, hadden ze die dag zitten controleren en een paar motorrijders te pakken :X
Sindsdien toch maar niet meer gedaan :N
 
Een gewaarschuwd mens telt voor 2??
Niet dat ik me netjes aan de regels houd, maar ik zou zeker extra opletten als ik die kant op ga.
 
Mijn ervaring is dat de pliesie deze dag de sfeer goed aan voelt en alleen degenen pakt die ook gepakt moeten worden zoals een wheelie op de terugweg wanneer je met zn allen door de file rijdt. Je hebt altijd van die sneue lui die hun piemel niet onder controle hebben.Als je je normaal gedraagt wordt je volgens mij echt niet gepakt met een paar decibel te veel of met een paar km te hard.
 
Laatst bewerkt:
dingus tuft lekker op vrijdag naar Assen. Wel met een rot gang van 100 km/u! :+
 
Ach, dit is elk jaar hetzelfde liedje.

:W
:^
Inderdaad, en vanaf zaterdag weer verhalen die art.5 en overschrijding met meer dan rtig km/u aan de broek kregen en om advies vragen, voor die piepels alvast: www.flitsservice.nl en klik door naar juridisch enz.

Voor de rest: iedereen een goede en veilige TT met alles wat daar bij hoort *O* *O* -O- B| :X :N :Z 8-) :] :} :9 :P *D :+ :o ;) :) :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan