Extra info bij profiel

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Misschien een ideetje om wat extra informatie bij het profiel te vragen.. als'k al die sterke verhalen lees wil'k vaak toch wel eens weten welke motoren al deze jongens (en meiden) rijden.
Misschien een extra linkje voor een extra paginatja waar nog eens 30 feiten over je motor neergepoot kunnen worden?
Lijkt me wel kewl.

Of misschien nog een idee'tje voor een frontpage (ik blijf erbij dat een forum een frontpage MOET hebben om te overleven.
Een dbase van motorindrukken..
gewoon per merk/model/bouwjaar/piloot de indrukken bijhouden van zoveel mogelijk motoren.
Hiermee spammen zou zelfs niet al te veel problemen opleveren aangezien iedereen zo'n dbase wel wil en zo'n ding voor alle merken niet echt bestaat denk'k? (of wel?)
En nee, het hoeft echt geen professioneel gedoe te zijn maar gewoon de indrukken van de idioten die erop rijden met wat techgedoe over de motor. Criteria kan iemand anders beter verzinnen dan ik denk'k.
 
kijk 'es bij motornet.nl onder de optie motoren...

het bestaat al...

toch wel een idee om iedereen een "homepage" te geven waar ze kunnen opscheppen over hun fiets.
 
kijk 'es bij motornet.nl onder de optie motoren...

het bestaat al...

mm, dacht ik eens ietwat origineel te wezen.
anyway, dan brainstorm iedereen maar voor iets fatsoenlijks op de frontpage dat niet verschrikkelijk veel updates nodig heeft.
 
Yamaha YZF R1
1998 / 1999
Cylinders/Plaatsing : 4 line
Koeling : liquid
2/4 takt : 4
Kleppen per cyl. : 5
KW : 110.3
PK : 150
Tpm max. vermogen : 10.000
Koppel (Nm)/tpm :108,3/8500
Tankinhoud : 18 l
Versnellingen : 6
Drooggewicht : 177 kg

Zoiets :? *D
 
Is iets voor de (wat) langere baan...is VEEEEL werk.

Gun me de tijd.

Het idee voor een frontpage heb ik het toevallig vanavondnog over gehad met mijn mede-eigenaar....van web-developer
 
misschien een idee voor bij het profile:

vakje om je bikepix url in te vullen, iedereen moet zo'n ding hebben gewoon! :)
vakje om fiets in te vullen

dergelijks, 't is hier toch een motor-forum he :)
 
PS. Ik vind het allemaal zeker een goed idee, en zeker de moeite waard om dat te implementeren!

Maar wacht nog een paar weekjes af, er komt iets interessants aan! :)

JW en BertV weten ervan, maar mogen je alleen maar hints geven! :)
 
noujah, aan die gokspelletjes doen we niet mee.
btw, beseffen jullie hoe erg je op de crew van t.net lijkt?
duderuud weet wel waar'k het over heb :P
 
noujah, aan die gokspelletjes doen we niet mee.
btw, beseffen jullie hoe erg je op de crew van t.net lijkt?
duderuud weet wel waar'k het over heb :P

Poohbeer je snapt het niet helemaal, misschien komt dat omdat je een Belg bent. ;)
Maar zal het ff uitleggen.
Jij moet dingen gokken en dan zeggen wij Warm of Koud.
En als je dicht in de buurt komt dan closen we het topic gauw en vertellen niks meer })

_________________
Foto's 1e toertocht : http://www.pricewatch.be/images/toer02-06-2001/ (hier), 2e Toertocht mislukt :( en de 3e volgt gauw :)
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere rijders

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-13 15:51 ]
 
Dan heeft Poohbeer dus wel mooi gelijk... Dan lijken jullie idd heel erg op de modjes van GoT :P


 
Als we nou ook nog eens de bezoekersaantallen van GOT zouden hebben :+

Tja ik heb moeten beloven aan de motor-forumgoeroe dat ik niks zou zeggen. Tja dan zal ik dat ook maar moeten doen :P

_________________
Foto's 1e toertocht : http://www.pricewatch.be/images/toer02-06-2001/ (hier), 2e Toertocht mislukt :( en de 3e volgt gauw :)
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere rijders

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-13 16:10 ]
 
Sorry jongens (en meisjes), blijft een verassing.

Diegene die rechten hebben om in het admin-forum te kijken, die weten genoeg! :)

Laat me raden, jullie willen allemaal die rechten hebben! :) :+
 
nee hoor.. btw, wie denk je nieuwsgierig te maken? ik ben dit vergeten 5 minuutjes nadat'jk dit topic niemeer zie.. boeiuh.. update.. tof
maja :)
 
Als we nou ook nog eens de bezoekersaantallen van GOT zouden hebben :+

Tja ik heb moeten beloven aan de motor-forumgoeroe dat ik niks zou zeggen. Tja dan zal ik dat ook maar moeten doen :P

Die bezoekersaantallen halen we nooit.. Het zijn motorrijders hier en die hebben wel wat beters te doen dan de gemiddelde computernerd die bij GoT komt })
Deze mensen komen nog eens ooit buiten. :P

Ennuh ik ben lekker NIET nieuwsgierig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan