extra koplampen

Bramsel

MF'er
1 okt 2002
196
0
Den Haag
hoi guys. ben hier op vakantie in china bij m'n ouders. ik ben hier op zoek geweest naar van die zij-koplampen voor op m'n honda vt600c, zoals op de foto van de intruder die ik heb gevonden op het net.
nu is mijn vraag aan jullie, welke kleur mogen deze lampen hebben? of zijn hier geen regels aans verbonden? ik dacht, nederland kenende dat ze er wel weer een of ander regeltje voor hebben gemaakt. ik heb nu oranje en blauwe gekocht, 4 voor een prijs van 5 euro, dus het is allemaal wel te doen, maar ben toch benieuwd welke kleur wettelijk wel en niet mag voor op je motor. mijn koplamp hou ik sowieso gewoon wit.

Bijlage: lamp.jpg
 
Blauw vinden ze niet leuk.
En oranje ook niet volgesn mij.

Gewoon er op zetten, je merkt het vanzelf wel.

Fijne vakantie!!!

ps,
zijn daar nog mooie vrouwen? zoja, ff wat foto's posten! :)
 
ok, ik heb ff bij de site van het openbaar ministerie gekeken bij de boetebase. (www.openbaarministerie.nl) maar daar wordt je ook niks wijzer. ze hebben alleen staan dat de boete voor foutieve verlichting 57 euro is. nou weet ik dus nog steeds niet welke kleur hij mag zijn. lekkere site is dat.
kan iemand me helpen, ik wil het echt weten namelijk.
 
Wat dacht je van geel of wit :? Zoveel toegestane kleuren zijn er niet...

Enne, die Peking-kwaliteit lampen kun je beter thuis op een droge plek gebruiken. Volgens mij roesten die krengen al in de doos.
 
Een motor mag officieel 1 of 2 dimlichten hebben die wit of geel moeten stralen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan