Extra led knippelicht maar standaard ook behouden???

rzwanink

I need Vitamin Sea
5 jun 2010
5.667
4.875
Hallo,

zit met een vraag.

Ik heb een ander polyester sportkopntje op mijn v-max waarin de knipperlichten
geintregeerd zijn. deze zie je van opzij zeer goed maar van achter bijna niet. nu wil ik extra knipperlichten plaatsen op het kontje. Als ik gewoon standaard lampen neem kan ik deze gemakkelijk op de bedradig aansluiten zonder probleem.

Maar led lampen zijn mooier gestyled alleen met het aansluiten moet ik volgens mij rekening houden dat ik een ander relais meebestel.

Maar gaat dit wel goed; voor standaard knippers, achter standaard knippers + wil ik daar als extra dus led aansluiten. Gaat dit wel goed icm de standaard lampen en nieuw relais?
 
Ledjes trekken maar heel weinig stroom. Hou je achter ook de gewone pinkers dan heb je denk ik geen ander relais nodig. Of twee knipperlichten per kant mag durf ik niet te zeggen.
 
Bedankt alvast.

ik ga ze gewoon proberen en als er een relais moet komen dan zien we dat wel weer
en oom agent die boeit me niet zo, tis toch voor de veiligheid. Je ziet die standaard blinkers toch niet van achter.

Maja die bekeuring boeit me dan wel weer?>???????

naja
 
Ik heb 4 knippers voor en 2 achter. Op rotondes krijg ik vaker gewoon voorrang dan met 2 knippers aan de voorkant.

Ik heb de originele knippers (gloeilampen) laten zitten en voor de 2 LED knippers in de spiegels gewoon afgetapt van de originele. Frequentie en felehid zijn gewoon hetzelfde gebleven.....

Ik heb geen ander relais gebruikt maar gewoon alles erbij geplugd.

Aansluiten meerdere raw
 
Terug
Bovenaan Onderaan