extra LED remlicht

KawaMaup

MF veteraan
11 mei 2003
1.814
0
Den Haag
Facebook
Ik heb gisteren via een amerikaanse site een LED remlicht besteld.
Ik vraag me nu echter af of dit wel is toegestaan. Ik heb zelf een ZX9R '98 dus nog zonder led's.
Zoals je op het plaatje ziet wordt dit onder de kentekenplaat bevestigd. Het schijnt niet moeilijk te zijn maarre moet ik verder nog ergens rekening mee houden. De draden van het remlicht moet je nl gewoon doorverbinden. Ik vraag me dan nl af of de lichtopbrengst van de gewone remlichten niet omlaag gaat (minder stroomtoevoer)

full

Kijk overigens niet naar dat vet lelijke kentekenplaatje want het ziet er niet uit. Maar gezien het feit dat ik ook veel woon/werk rijd en het toch wel snel/lang donker is lijkt het mij gewoon een stuk safer. Hoe denken jullie daar over??
 
Laatst bewerkt:
Het is net als bij een auto derde remlicht ,remlichtdraad doorverbinden andere draad op massa.
Je gewone remlicht gaat niet minder fel branden want de stroom komt van de accu
en die kan de stroom aan de LEDS makkelijk leveren.
Zou niet weten waarom het niet mag ze verkopen het ook bij hein gericke almere.

Succes *D
 
Het stroomverbruik van de leds is aanzienlijk minder dan die van gloeilampen,de levensduur is ook veel langer dan die van gloeilampen, ze overleven je motor
je kunt die leds zonder problemen aansluiten de dynamo heeft voldoende vermogen.
Veel sucses
 
[spammode]
Ik kan LED achterlichten in elke gewenste vorm maken. maar dan krijg je dus alleen een printplaatje met leds er op. Een kapje moet je er zelf bij verzinnen. Als iemand een veroekje heeft, mail mij maar...
[/spammode]
 
Terug
Bovenaan Onderaan