Extra politiecontroles tijdens motorbeurs

Je zult versteld staan waar al de gestolen motoren naar toe gaan.
Je kan ze in het hele oosblok gebeuren tegenkomen.

@ Hawkeye hij is goed _O-
 
haviksoog zei;

Net zo makkelijk Ik heb een tank van een BMW, een motorblok van een Factory en een voorspatbord van een honda transalp.

Tis echt een plaatje. _O- _O- _O- nog ff _O-

*O* je hebt een streetfighter :P


maar wat een geweldig verloop hier weer zeg...
dat we het nog niet over de tweede wereldoorlog en minderheden hebben ontbreekt er nog aan.
(de ervaring leert ons dat een topic dan meestal op zijn einde is en inhoudelijk geen toegevoegde waarde meer heeft en vervolgens gesloten kan worden)

Neem aan dat TS slechts mensen wilde waarschuwen voor extra controles.
dat is volgens mij bij deze gebeurt.
niet janken dus als je straks alsnog geflitst bent, dan heb je het gewoon aan je eigen rechterhand te danken 8-)

:W
 
Nah doe maar normaal, juist bij dit soort evenementen ben je juist zwaar de lul omdat je je laat opfokken door de rest. En thuiskomend denk je onderwijl de berichten lezend over controles hier en daar... shit shit

me stoppie was te kort.


Nah doe maar normaal

Daarbij er was brand uitgebroken in die jaarbeurshallen en het is maar de vraag of het doorgaat allemaal.


Ik zou als ik jullie was eerst even bellen naar de jaarbeurshallen. er schenen wel al 15000 kaarten in de voorverkoop verkocht te zijn.
Hmmmmm, er klinkt iets bekend aan de genoemde naam...... :}
 
UTRECHT - De Utrechtse politie gaat volgende week streng controleren bij de Motorbeurs in de Jaarbeurs. Rond het terrein staan radarwagens en ook zijn er onopvallende surveillancewagens.

Vorig jaar veroorzaakten bezoekers* van de beurs veel overlast met asociaal rijgedrag. Dit jaar wordt te hard of gevaarlijk rijden meteen afgestraft. De Motorbeurs begint donderdag en duurt tot en met 3 februari.

T.u.i O-)

* Dat waren natuurlijk geen MF'ers die gedragen zich altijd keurig ;)

Ik ga met het koekblik, moet een rolstoel meenemen, wel voor de deur parkeren *D

Ik zal de machinist waarschuwen, met 120 binnen de bebouwde kom kan natuurlijk niet.
 
Dit topic ging toch over de flitscontroles tijdens de motorbeurs? :?

...extra politie-inzet...! 8-)

En vóór wát???

En dan nog,..degene die dit heeft verzonnen, is niet echt helemaal snugger,....we praten hier eind januari...winterseizoen.
Een 'verdwaalde' motorrijder die de beurs aandoet, om te zien of er weer wat nieuws te ontdekken valt mbt zijn/haar hobby.
Maar stel je voor dat die motorrijder een motor heeft die teveel herrie maakt, of 10 hele km's te hard rijdt, ...misschien zit er zelfs een miniscule wheelie in! Die paar hele bekeuringen zijn dan toch VET kassa! :o .... B|
Gut gut,....wat erg!

Ik zag het woord Poser nog ergens in een reply staan,.... _O- ..Yeah Right!......met dit weer!
 
Ik zal de machinist waarschuwen, met 120 binnen de bebouwde kom kan natuurlijk niet.
Ze moeten inderdaad die treinmachinisten eens aanpakken. Rijden buiten bebouwde kom regelmatig 140, en dat houden ze zelfs tot in de bebouwde kom voor. Nemen overal voorrang, geven geen richting aan en houden structureel links. Het gebeurt ook dat ze rechts inhalen. Al met al geen goed voorbeeld van een verkeersdeelnemer B|
 
Is er ook kans op controle op geluidsniveau/ open uitlaten??

Dat zou wel heel ernstig zijn :(

Ben namelijk van plan om met mn volledig open Sebring te komen (zonder E-keur etc)....
 
Nee, ik ook niet hoor... Stippel jij ALTIJD een route uit dan?
Soms ga je toch gewoon lekker rijden, zie wel waarheen! :]

Nee, nooit. Maar als ik zomaar een stukje ga rijden dan blijf ik meestal wel in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan