Extra verkeerscontroles rond Assen!!!

Japser

MF veteraan
23 nov 2005
2.687
0
Vlissingen
via nu.nl

Extra verkeerscontroles rond Assen

ASSEN - De politie voert de komende dagen extra verkeerscontroles uit op de toevoerwegen naar Assen. Dat meldde de politie dinsdag. Op het circuit van Assen is zaterdag de 78e Dutch TT en van woensdag- tot vrijdagavond is er in de binnenstad het TT-festival.
ANP

Er treden artiesten op als Uriah Heep, Rowen Heze en Stevie Ann.

"In het verkeer controleren we op snelheid, alcoholgebruik, wapenbezit en of mensen nog boetes open hebben staan", aldus een woordvoerder.

"Ook controleren we samen met handhavingteams van de gemeente en campingeigenaren of alles goed gaat op de ongeveer 22 tijdelijke campings en of mensen geen meubilair meenemen dat ze later in brand kunnen steken."

Politiemensen

In 'de nacht van Assen', van vrijdag op zaterdag, zijn tweehonderd politiemensen op de been. "We verwachten een groot feest", zegt de woordvoerder.

"Zoals altijd als er tienduizenden mensen op de been zijn, gebeurt er wel eens wat, maar we zien het evenement met vertrouwen tegemoet."
(c) ANP


Niets nieuws natuurlijk, maar een gewaarschuwd mens....
 
Laatst bewerkt:
Niets nieuws natuurlijk, maar een gewaarschuwd mens....

Als al die vorige jaren niet hebben geholpen -O-

Wedden dat er na de tt weer hele types zijn die janktopics openen omdat ze hun rbw kwijt zijn geraakt, hun kenteken is ingenomen omdat de uitlaten niet klopten enz.
 
Laatst bewerkt:
No shit, sherlock :+
:? :+
full
 
Als al die vorige jaren niet hebben geholpen -O-

Wedden dat er na de tt weer hele types zijn die janktopics openen omdat ze hun rbw kwijt zijn geraakt, hun kenteken is ingenomen omdat de uitlaten niet klopten enz.
Wedden dat er weer topics geopend worden van automobilisten die niet keken terwijl ze hun koekblik draaiden, keerden of van vak of richting veranderden en daarbij een motorrijder omver gereden hebben?
Maar inderdaad, flitsen brengt zo heerlijk veel centen op.
 
Laatst bewerkt:
Wedden dat er weer topics geopend worden van automobilisten die niet keken terwijl ze hun koekblik draaiden, keerden of van vak of richting veranderden en daarbij een motorrijder omver gereden hebben?
Maar inderdaad, flitsen brengt zo heerlijk veel centen op.

:Z

Ik weet dat het je stokpaardje is maar je moet niet te ver strekken om daar weer op te springen. Straks verrek je nog een spier oid.

Als je niet weet dat er bij Assen extra gecontroleerd en je krijgt een boete. Dan ben je op zijn zachts gezegd niet intelligent bezig.

Dat wat jij noemt heb je zelf geen controle over, dit wel. Gewoon niet te hard rijden en je motor in orde hebben.

Zo simpel is het

:W
 
even een vraag die geheel los hiervan staat (maar om en nu een eigen topic van te maken is ook zo iets); Kun je je topkoffer op de parking er gewoon op laten zitten, of is dat een garantie dat hij er af gejat wordt. Zo nee mag je hem wel op de (sta)tribune meenemen?
 
en begrijp ik nou goed dat er de hele nacht vrijdag op zaterdag bussen rijden

ik zeg Rowwen Heze hier komen nog een paar gekke limburgers!!!
 
de woensdag , donderdag en de vrijdag is het vaak uitkijken geblazen.
De zaterdag niet zo aangezien het gewoonweg niet te doen is met duizenden motoren
op de weg . Wel staan er de alom bekende mobiele flitsers .
 
enige waar ik vorig jaar "last" van had was alcoholcontrole.
maarja, (uiteraard) niet gedronken dus ook dat was geen probleem.

gewoon 4 dagen in het jaar je een beetje aan de regels houden en het komt goed :)
 
Heb net maar de orginele uitlaat erop geschroefd :r

maar beter een stille motor dan kenteken verliezen omdat je teveel lawaai maakt!!
 
ik schroef denk ik ook maar mijn killer in mijn bsm, voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen, en zowiezo 260 snelweg km's met zoveel schitterende melodien aan je hoofd....
 
Gewoon het gas erop zeg ik :Y Normaal rijden iedereen te hard en dan opeens niet mietjes. :Y
 
en vorig jaar na de race stonden ze net voor de autobaan oprit bij meppel. (einde van het kanaal zeg maar) alcoholcontrole vooral.
 
als ik al die filmpjes op youtube /video google bekijkt, valt de controle best mee op open uitlaatjes.

ik heb het idee dat 50% nog steeds heen en weer rijd daar met teveel herrie
 
als ik al die filmpjes op youtube /video google bekijkt, valt de controle best mee op open uitlaatjes.

ik heb het idee dat 50% nog steeds heen en weer rijdt daar met teveel herrie
En 50% dus niet ;)


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan