Extra verkeerscontroles rond Assen!!!

Gister avond hele avond in Assen en bij het circuit rondgereden.
Nergens last van.

Lawaai maken bij de campings terwijl er 2 motoragenten stonden te kijken.
Werd gewoon gedoogd.
Ik hield me wel aan de snelheid enz. maar reed met open demper zonder e-keur.

Ligt er denk ik net aan hoe gek je aldoor doet.
Er waren heel veel met open dempers.

Ik heb de gok genomen. :P
 
Gister avond hele avond in Assen en bij het circuit rondgereden.
Nergens last van.

Lawaai maken bij de campings terwijl er 2 motoragenten stonden te kijken.
Werd gewoon gedoogd.
Ik hield me wel aan de snelheid enz. maar reed met open demper zonder e-keur.

Ligt er denk ik net aan hoe gek je aldoor doet.
Er waren heel veel met open dempers.

Ik heb de gok genomen. :P


en ik neem de gok ook....heb nog nooit problemen gehad bij de TT of SBK of welk ander evenement op Assen.......brul er gewoon heen met mn 50 mm carbon Termignoni`s!!!!
 
Gister avond hele avond in Assen en bij het circuit rondgereden.
Nergens last van.

Lawaai maken bij de campings terwijl er 2 motoragenten stonden te kijken.
Werd gewoon gedoogd.
Ik hield me wel aan de snelheid enz. maar reed met open demper zonder e-keur.

Ligt er denk ik net aan hoe gek je aldoor doet.
Er waren heel veel met open dempers.

Ik heb de gok genomen. :P
Persoonlijk vind ik dit niet echt slimme actie, 1 verkeerde agent en baai baai kentekenpapiertje. Je moet het gevaar ook niet opzoeken ;)
 
Toen ik gisteren terugkwam van zwolle, stonden ze na beilen bij het eerste tankstation met die vrachtwagen, db controle :r


Hoe ziet die vrachtwagen eruit en staat deze bij een tankstation?
wordt je van de snelweg geplukt?
meer details a.u.b. dan hebben diegenen die nog op weg gaan er ook wat aan!

in mijn optiek is in een grote groep rijden en op de snelweg blijven(dus niet vlak voor assen tanken) de beste strategie. en bij een motoragent de koppeling even in knijpen :]
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dit niet echt slimme actie, 1 verkeerde agent en baai baai kentekenpapiertje. Je moet het gevaar ook niet opzoeken ;)


Maarjah ik was niet de enige, 4 tot 5 motoren tegelijk.
En toen weer lekker doorgetoerd. :P

Wel weer lekker sfeertje!! *O*
 
Ze stonden te flitsen en ook op geluid te controleren.
Ik was met de auto en werd ingehaald door een R6 met sportuitlaat met redelijk wat kabaal.
Ik zeg nog 'die durft' en een paar minuten later mocht hij een motoragent volgen naar het bekende tankstation.

Ook op de terugweg stond er bij dedemsvaart een politiebusje 'verstopt' bij een zijweg van de doorgaande (60km/u) weg. Echt zo'n punt waar het eindelijk rustig word en je ff op het gas denkt te kunnen.

En ik voorspel voor morgen 1 grote chaos bij het benaderen van het circuit.
Nog meer dan anders.....als je met de motor kan dan kun je die beter nemen.
Je kunt beter een nat pak risceren want je gaat dan echt heeeeeeel lang in de file staan als je niet op tijd bent.
 
Heb alleen alcoholcontrole gehad op trgweg vandaag.

verder maar 1 flitser gezien
 
Een paar motoragenten gezien (waaronder één Duitser en een motoragent met een lasergun). Verder alcoholcontrole gehad (goede zaak, dus geen problemen mee).

De rit naar huis was lekker rustig in ieder geval :Y
 
Gisteren idd snelheid en geluidcontrole bij shell nabij Hoogeveen op A28, daarom waren we ook gister met de auto.
Vandaag bij dezelfde Shell geen db controle gezien flitsers ook niet, op terugweg bij de Q8 op A28 direct bij Beilen (d8 ik) even gestopt voor foto's, red bull en eten. Ook hier niks, ja 2 motoragenten maar mensen die met een wheelie de de invoegstrook op reden werden niet aangehouden. Nu ik trouwens even verder denk, ik zag nog wel een KPLD V70 over de vluchtstrook rijden met een agent die uit het bijrijders raam hing met een fotocamera (geen idee waarvoor). Bij Raalte voor de bekenden op de nieuwe deventerweg ter hoogte van de fietstunnel voor het stoplicht bij de Texaco 2 containers met bijhorende Opel Vivaro bus.

Ik vond het al met al erg meevallen op Zaterdag, de controles vielen me 100% mee zeker na wat ik heb gezien met de superbikes :r.
 
Zonder killers gereden vandaag, meestal doen ze de geluidsmetingen tijdens de trainingsdagen.
Wel rond Assen gewoon normaal doen dan komt het vaak wel goed.

Verder zelf geen controlles gezien, vond ook dat er vrij normaal werd gereden.
Er stonden er alleen een paar te observeren.

Zo moet het ook tijdens een motorevenement.
Niet de mensen weg jagen etc, maar de extreme gevallen eruit filteren
 
ik heb alleen een alcohol controle gehad bij havelte,uiteraard niets aan de hand. maar ik had mijn open venom dempers op m,n motor,en ik dacht eerst tadaa daar komt de bekeuring,
maar tot mijn verbazing werd daar helemaal niet naar gekeken.
 
Laatst bewerkt:
En toch heb ik een bericht gehoord dat iemand z'n kenteken heeft moeten inleveren van z'n Yoshimura Suzuki, omdat er te veel geluid uit kwam :X .
Zo'n Yoshimura Suzuki die je zo in de winkel koopt :o
 
Laatst bewerkt:
ik heb alleen een alcohol controle gehad bij havelte,uiteraard niets aan de hand. maar ik had mijn open venom dempers op m,n motor,en ik dacht eerst tadaa daar komt de bekeuring,
maar tot mijn verbazing werd daar helemaal niet naar gekeken.


Kreeg ook een hartverzakking, was zo eigenwijs om geluid boven killer te kiezen. Dacht daar gaan we dan. maar was gezellige boel bij die agenten
 
Sterker nog: Niets anders dan complimenten aan de politie en rijkswaterstaat. Ze hebben flink gedoogbeleid moeten toepassen, gedeeltes van de snelweg afgezet. Rijkswaterstaat heeft een groot aantal pillonnen neergezet en elektronische borden...

Ik vond het super geregeld dus.

Alcoholcontrole vind ik een stuk positiever van flitsers, veel mensen op de TT waren ladderzat en ik gok dat een aantla gewoon terug is gereden

Wel een hoop publiek op de sneleg, tot aan Utrecht stonden er mensen langs de snelwegen en op viaducten :O
 
Terug
Bovenaan Onderaan