Extreem grote topkoffer

elgringo

Die hard MF'er
11 jun 2006
802
1
Den Bosch
Ik heb een R1200R (met koffersteun) en ben op zoek naar een topkoffer die erg breedt (of lang is). Cm of 70-80 breedt zou wel fijn zijn.

Echter weet ik niet wie zulke grote koffers verkoopt. Bij google krijg ik alleen de standaard koffers en dealers te zien dus niet echt handig. Wie heeft een naam/idee/adres?
 
'Extreme grote topkoffer' > 'Extreem grote topkoffer'
 
Hier kan je ze op maat bestellen.
Ziet er misschien alleen een beetje raar uit achterop de motor.

Uitvaart

spaanplaat-met-eiken-fineer-gelakt-halfronde-handgrepen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha 750ss _O-

Maarehh... flightcase op een onderstel lassen/schroeven/klikken?
 
Bij een motorzaak even informeren

Been there, done that. Die ik benadert heb (Motoport DB en Eindhoven) hadden niet waar mijn spul (een rig, rugzak met parachute) in pastte. Ze vertelde wel dat ze zoiets hadden gezien, maar meer konden ze me niet vertellen.
 
Mm soort van bagage drager zien te fiksen. En je tas achterop binden
Het grootste wat ik vind aan koffers is 55ltr (passen ongeveer twee helmen in) denk dat dat nog te klein is of niet.
 
Mm soort van bagage drager zien te fiksen. En je tas achterop binden
Het grootste wat ik vind aan koffers is 55ltr (passen ongeveer twee helmen in) denk dat dat nog te klein is of niet.


Op zich niet, graat vooral om de breedte. 75x35x25 is groot genoeg (BxLxH) alleen dat zijn de koffers niets.
 
Been there, done that. Die ik benadert heb (Motoport DB en Eindhoven) hadden niet waar mijn spul (een rig, rugzak met parachute) in pastte. Ze vertelde wel dat ze zoiets hadden gezien, maar meer konden ze me niet vertellen.

Kan je die niet gewoon om doen dan? (geen idee zoiets werkt hoor) Alleen tijdens het rijden van het touwtje afblijven ;)
 
Home

koffers op maat...die kan je op je motor zetten.

er is hier iemand die dat heeft..


hij rijdt op een versys...en zijn spelling is beroerd...


kom even niet op zijn naam.. hij heeft de koffers gekocht voor verre reizen samen met Oemoemenoe

ff vragen aan hem voor ervaringen.
 
Die deuk zit in de weg ;)

Omdoen is geen optie, aangezien deze goed beschermd (weer, wind) moet zijn en omdat deze open kan, en dan ben je niet blij ;)


Waarvoor heb je m nodig dan als je zegt dat hij gewoon 75cm breed moet zijn en de hoogte enzo niet boeit? en dat die deuk in de weg zit.

Was zelf aant denken aan een Krauser K5, die heb ik hier nog liggen, maar die is maar 57cm breed.
 
Waarvoor heb je m nodig dan als je zegt dat hij gewoon 75cm breed moet zijn en de hoogte enzo niet boeit? en dat die deuk in de weg zit.

Was zelf aant denken aan een Krauser K5, die heb ik hier nog liggen, maar die is maar 57cm breed.


Jawel, want die zorgt er voor dat ie niet 35/40 diep is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan