extreme stoppie

als iemand met een intercity een keer een stoppie of dan wel een wheelie maakt dan ga ik ook wel :} doen
 
hij heeft mazzel dat hij nog land, ze vallen als bakstenen uit de lucht.

ben er twee keer mee naar irak geweest.
geen pretje hoor.
wat een herrie, zelfs met doppen.

Dat kun je voor 99% aan matig onderhoud door duistere maatschappijtjes wijten, want die dingen zijn toch echt knap stevig gebouwd!
Heb hier even mijn databases niet bij de hand, maar neergestorte 124's zijn toch echt best zeldzaam!
 
Voor diegenen die er de grap dus niet in zien, de piloten zijn idd veel te laat met het optrekken van de neus. De foto is gemaakt bij het eerste contact met de grond bij het landen. Even later zouden de piloten trouwens doorgeven aan de controletoren, een heel harde landing gemaakt te hebben.

Een vliegtuig heeft, tussen haakjes, geen rem op de voorwielen. Het neuslandingsgestel is tamelijk zwak en normaal gezien komt er slechts heel weinig gewicht op te staan, wat het taxiën ook vergemakkelijkt natuurlijk. Hier krijgt 'ie dus een schok op het neuswiel, om dan heel het gewicht neer te laten ploffen op het hoofdlandingsgestel.

Maar vond 'm gewoon wel leuk om 'm even als stoppie te interpreteren. Sorry als ik nu de magie voor sommigen gebroken zou hebben? :)


Blijf het toch een goeike vinden ;)
Welke banden zou ie der onder hebben???
 
woh, nice stoppie!!!


heb je ook een foto van wanneer hij een "burn out" geeft!!!!!!!! *O*



ohwja, flinke klus, dat opsnijden van die slicks. :o
 
@ asteroid; ze komen maar een paar keer per week langs dus dat is in mijn ogen minimaal maar ook het absolute aantal gebouwde 124 zal misschien wel "veel" zijn maar niet indrukwekkend tov pax jets.
@xxxxxxxxxxxtreme voor een an-124 start staat hij ongeveer 15 min. een burn out op de baan te maken. ( ja zijn wielen staan dan stil)
wat je al niet te weten komt....
 
nice to know:
stel je star trek enterprice voor, veel volk veel lichtjes heel veel knopjes.
maak de ruimte ongeveer 2 bij 2.5.
zet hier 6 stoelen neer met evenveel russen. 1 ervan spreekt inglisch. welke?
heel veel knopjes en geen digitale schermen. dus de star trek uit 1970.
1 vliegt capt. 1 vliegt mee co. 1 voor radio, 1 voor nav. een tolk en een toezichthouder.
slechts 60 stuks gemaakt en verneem net dat de levensduur inderdaad kort is met weinig betrouwbare motoren, maar ja je hebt er vier....
fly anatov airlines for more adventure 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan