EZS Retriever

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.854
3.340
Achterhoek
Het project is onthult!
full
 
heb je geen plaatjes gemaakt van de zijkant zonder dat blonde koppie zo irri in beeld?

niet mijn ding zo'n omgekeerde trike, maar toch zou ik graag eens ervaren hoe zoiets nou eigenlijk rijdt
 
Leuk ding, wel een hoog patser gehalte, betwijfel of er een grote markt voor is.
 
blond + retriever ........ must not make jokes, maarre ziet er leuk uit.
hoe grote markt is hier nou voor? of worden ze op individuele basis gebouwd

Ze worden op bestelling gebouwd, net als alle zijspannen bij EZS. De bedoeling is dat ze dmv een hulpframe aan bij elke motor gebouwd kunnen worden, eigenlijk net zo als bij een zijspan.
Ook de nieuwe BMW zescylinder hebben ze al voorzien van een zijspan, stond gister ook in Zelhem. Ze hebben er een prototype 'voorvork' in geknutseld.
 
Goh, wat leuk...
Een auto met 3 wielen... :r



Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet perse op de waarheid berust te zijn.
Tevens kunnen/mogen er geen rechten/plichten/conclusies aan ontnomen/ontrokken worden. :P
 
Oh hier.. Blond he ;)

Ik vind het wel wat. Maar het is niet mijn voertuig. Wel leuk om even te zien hoe er een multistrada aan een rally was gebouwd. Dan hebben wij nog wel degelijk werk gemaakt.
Niet dat het er slap uitzag, maar wij hebben meer punten gepakt aan de motor.

Misschien hebben wij ook wel wat te moeilijk gedacht ;)

Maar wel weer veel inspiratie opgedaan voor het hulpframe aan de Voxan.
We blijven bij de meesters afkijken natuurlijk..

De voorvork in de Beemer was wel heel bijzonder. Mooi simpel en goed.
 
Is er iemand die foto's heeft van die voorvork van de BMW?
 
Dat roepen de meeste solo motorrijders, lees de beginnelingen op dit forum, ook over zijspannen ;) :9
Laat even duidelijk zijn dat ik gek ben op zijspanrijden.
Ik leen wel eens een r90s met een custom bak om een tourtje/weekendje weg te doen.
Als ik geld genoeg heb komt er voor mij ook een r90s met een custom bak.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan