F***ing storm houdt me wakker :(

MartijnL

MF veteraan
22 mei 2001
1.301
1
Sjeemig, hier in het Zaanse is het behoorlijk aan het spoken. Het waait zo hard dat de regen over het balkon tegen de ramen aan waait. Bijna het hele raam is nat :(

Dat heb ik hier in drie en een half jaar nog niet meegemaakt.
 
Het leuke is dat ik nu n8dienst heb en dalijk om 06.30 naar huis mag in die rotzooi (overbodig: op de motor natuurlijk!).

Inderdaad: f***king kloteweer!
 
Yep, helemaal mee eens, er staan hier ook wat ramen open, en de wind hoor je heel de nacht huilen. Overigens wel leuk eigenlijk. Heb er geen last van, \'s nachts dan.

Maar nou heb ik weer niet kunnen parachutespringen door dat klote weer, en ik ben een paar keer nat geregend op de motor!!! Ja ik had m\'n regenpak bij me, maar geen zin om aan te trekken. :) Dus PLEASE ik wil weer mooi weer... Wie kan dat hier regelen? })
 
Yep, helemaal mee eens, er staan hier ook wat ramen open, en de wind hoor je heel de nacht huilen. Overigens wel leuk eigenlijk. Heb er geen last van, \'s nachts dan.

Maar nou heb ik weer niet kunnen parachutespringen door dat klote weer, en ik ben een paar keer nat geregend op de motor!!! Ja ik had m\'n regenpak bij me, maar geen zin om aan te trekken. :) Dus PLEASE ik wil weer mooi weer... Wie kan dat hier regelen? })

Ik kan geen mooi weer regelen, wel een auto :) Das voor motorrijders die te lui zijn om een regenpak aan te trekken of met kutweer te rijden <- MOI! (et toi) :)

Heerlijk in de auto gezeten en het was zo aan het hozen... hehehe.. toch binnenkort weer een rondje maken als het weer weer een beetje normaal is.
 
Het was echt triest zaterdag. Ergens rond twee uur ben ik uiteindelijk genokt en gaan slapen.

En dan natuurlijk om negen uur wakker zijn. Gelukkig waren de GP500 en de Superbikes races wel OK.
 
Storm valt nog mee... bij mij achter is een schoolbel de afgelopen nacht tot 1 uur afgegaan... gelukkig heeft mijn buurman dat ding er toen afgeramd, anders had ik het zelluf moeten doen...

;)
 
[romantische modus]
Buiten is het donker, de wind giert om het huis en de regen klettert tegen de ramen: heerlijk weer om in een warm en knus bedje dicht tegen je vriendin aan te kruipen...
[/romantische modus]


[motorrijder modus]
KLOTE WEER!!!
[/motorrijder modus]
 
Dat valt toch best wel mee? Ben een weekendje wezen kamperen. Vrijdag 200 km. heen, zaterdag toerritje van 180 km. en zondag weer 200 km. terug. Wel wat regen en wind gezien maar niet genoeg om voor thuis te blijven...

Sjeemig, hier in het Zaanse is het behoorlijk aan het spoken. Het waait zo hard dat de regen over het balkon tegen de ramen aan waait. Bijna het hele raam is nat :(

Dat heb ik hier in drie en een half jaar nog niet meegemaakt.
 
In Amsterdam bleek het ook allemaal wel mee te vallen. Zal wel een lokale depressie zijn geweest.
 
zaterdag op zondag was ik aan het nachtvissen. Mooi kut! Spookte aardig en we zaten onder een hoogspanningsmast die de hele nacht een fluitend geluid maakte.
 
Tja vissen gedurende de nacht en dus gewoon buiten slapen. Verzin het ook niet zelf maar weet wel dat je het het beste kan doen met wat beter weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan