f*** mist en blaadjes!!

sjaak11

MF veteraan
5 aug 2003
1.515
0
krimpen a/d ijssel
zal je altijd zien.

ik denk lekker weer :) , dus ik ga lekker een stukje toeren :] . ben een tijdje lekker aan het :] :] , steekt opeens van die stomme mist op. ik dus maar weer naar huis, begon het ook wel een beetje koud te krijgen, dus eig. niet zo heel erg. ikke thuis...binnen ff beetje warmworden en kijken hoe laat het is, want ik zou s'avonds naar motorai gaan. ik weer terug naar buiten om motor achterom in de tuin te gaan zetten. denk ik bij mezelf ff een rond om de straat. nog heel ff het gevoel hebben van zo'n lekker bonk vermogen onder je te hebben. :P

en ja hoor....zal je altijd zien. trek heel ff me gas open, koekblik inhalen en remmen voor de bocht. je raad het al. was nat geworden door de aankomende mist ;( . ik nog netjes remmen, denk ik bijna veilig stil te staan en F***!!!! |( |( voorwiel op een paar blaadjes en motor schiet zo onder me vandaan. rechter kap vol met krassen en me steppie + rem afgebroken. ;( ;(

je begrijpt wel dat het dus een zware k*tdag is '(

wordt voorlopig dus ff niet rijden. had hem net een maandje dus geld is wel fftjes op. nou ben blij dat winter voor de deur staat. kan ik gelukkig sparen zodat ik als 't zonnetje weer warm wordt :] weer vollop kan :] :]
 
Klote..maar kan gebeuren in deze tijd helaas. Dure les.
Kop op shit happens. ;)
Zolang je zelf maar niets mankeert is het belangrijkste.
 
Klote man. Projectje voor de winter dus '(

Het is hier ook erg mistig, kom net terug uit Leeuwarden met de motor. Als ik had geweten dat het zo mistig zou zijn, had ik dat never nooit niet gedaan. Zag écht niks
 
brrrrr moet er nie aan denken. Vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald en ik had me geen mooier weer kunnen wensen. Ben ooit ook wel 's een keer zo sullig op m'n plaat gegaan, in Frankrijk, op de motorcamping, ook met 5 km/u. Kwamen we aan na een lange zware dag (450cc motor, vrouw en tent achterop en het onding had halfopen blerpijpjes), keimoe. Kregen we een gratis welkomstdrankje aangeboden. Biertje genomen natuurlijk. Daarna plekje uitzoeken en er op de motor ernaartoe gereden, kwam ik door een kuil. Andere kant van de kuil weer uit en een onvrijwillige wheelie gemaakt, met vrouw en tent achterop...ka-pláf! :(
afijn, na een paar jaar kan je erom lachen!

sterkte....
 
echt erg voor je, zeker als je hem nogmaar een maandje hebt,
ik heb morgen m'n eerste maand uit zonder 1 keer te vallen/schuiven, OF ik moet morgen onderuit gaan, maar als dat is laat ik het wel weten :+
een warme winter, en daarna nog veel :] plezier voor je
 
En dat terwijl het ergste (viel mij gisteren op) toch wel geweest is.
Maarja, je hebt maar 1 blaadje nodig. Gelukkig niet veel schade.
 
En ik maar denken dat :] motoren als op rails reden, en alleen de NS last hadden van blaadjes O-) .


Hoi Oma, ik d8 effe ouwe koeien uit de sloot halen, nu het weer herfst is.
 
Heb ooit net hetzelfde meegemaakt. Had net twee weken m'n bandit. Ook onderuit geremd met +- 5 à 10 km/u in de natte blaadjes ook op een moment dat ik bijna net op m'n bestemming was maar dacht: "ik pak nog even dat straatje" |( . 't Is kut maar het geraakt wel weer opgelapt. Veel succes met het herstel !!!!
 
V: Waarom tijdt u zo hard door de mist? :X
:] Omdat ik zo weinig zie. O-)
V: Ja, daarom houd ik u staande, u reed toch zeker wel..etc. :X :X
:] Opdat de druppeltjes van mijn vizier afwaaien en de ventilatie nog een beetje functioneert.... |( |( |(




Of ben ik de enige die dit soort fictieve scenario's af en toe door de schaarse hersencellen spelen, op dit soort ochtenden?
Rain-X werkt niet goed bij snelheid naderend naar stilstand en als we eenmaal stoppen alsnog beslagen vizier aan de binnenkant.


Ach, elk nadeel hep z'n voordeel, zoals die grote ex-Barcelonees en ex-Feijenoorder placht te zeggen....
Bij mist lekker wazige :r GATSO-foto's :r ...
 
V: Waarom tijdt u zo hard door de mist? :X
:] Omdat ik zo weinig zie. O-)
V: Ja, daarom houd ik u staande, u reed toch zeker wel..etc. :X :X
:] Opdat de druppeltjes van mijn vizier afwaaien en de ventilatie nog een beetje functioneert.... |( |( |(




Of ben ik de enige die dit soort fictieve scenario's af en toe door de schaarse hersencellen spelen, op dit soort ochtenden?
Rain-X werkt niet goed bij snelheid naderend naar stilstand en als we eenmaal stoppen alsnog beslagen vizier aan de binnenkant.


Ach, elk nadeel hep z'n voordeel, zoals die grote ex-Barcelonees en ex-Feijenoorder placht te zeggen....
Bij mist lekker wazige :r GATSO-foto's :r ...


loser
 
Ben ik de enige die niet dat mistachterlichtgebruik van blikkers snapt?

Zicht minder dan 60meter? Check.
Zichtbelemmering door mist, sneeuw of hagel, dus niet door regen? Check.
Dus ook mistachterlicht toegestaan, mits niet hinderlijk.....En de achterligger staat op anderhalve meter. |( |( |(

't Zal wel des blikkers zijn. :?
Op de :] motor kan je gelukkig die stilstaanden allemaal rap achter je laten, file, waar dan?



Krijg ik van die blaadjes nou ook vierkante banden, ook al rijdt mijn motor niet (als) op rails?
 
V: Waarom tijdt u zo hard door de mist? :X
:] Omdat ik zo weinig zie. O-)
V: Ja, daarom houd ik u staande, u reed toch zeker wel..etc. :X :X
:] Opdat de druppeltjes van mijn vizier afwaaien en de ventilatie nog een beetje functioneert.... |( |( |(

gelukkig is er geen slecht weer :+



Wel eens gehoord van een vizier wat open kan???
 
gelukkig is er geen slecht weer :+



Wel eens gehoord van een vizier wat open kan???


Wel eens een bril opgehad? Dan je namelijk dubbel pret: en vizier en bij open vizier je bril vol met kleine druppeltjes. Dan maar Pin-lock!
En inderdaad, slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel, slechte weg ook, slechtziende autodebielen ook.
 
Wel eens een bril opgehad? Dan je namelijk dubbel pret: en vizier en bij open vizier je bril vol met kleine druppeltjes. Dan maar Pin-lock!
En inderdaad, slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel, slechte weg ook, slechtziende autodebielen ook.
ik zet in zo'n geval, mist of regen, mijn bril af en rijdt zonder. Kan dan ook nog wel genoeg zien al is het niet aan te raden het langer als 1.5 uur te doen.
 
ik zet in zo'n geval, mist of regen, mijn bril af en rijdt zonder. Kan dan ook nog wel genoeg zien al is het niet aan te raden het langer als 1.5 uur te doen.
Ja, maar als ik dat doe kan ik netzogoed bij duisternis de zonnebril in mijn Schubert valpet naar beneden klappen, ik heb min elf (-11) en da's vrij weinig zicht zonder bril of lenzen..
Vizier op een kier werkt ook maar ten dele, de buitenkant blijft bedruppelen..
 
ik zet in zo'n geval, mist of regen, mijn bril af en rijdt zonder. Kan dan ook nog wel genoeg zien al is het niet aan te raden het langer als 1.5 uur te doen.
Ik heb -8 ofzo, denk niet dat ik 1.5 uur zonder bril overleef op mijn motor ;)

(Rond mijn examen, takkeweer die week, maar een paar dagen lenzen gedragen... Maar ja, ik mag geen lenzen meer van de opticien dus maar behelpen met bril onder de helm ;( )
 
Ja, maar als ik dat doe kan ik netzogoed bij duisternis de zonnebril in mijn Schubert valpet naar beneden klappen, ik heb min elf (-11) en da's vrij weinig zicht zonder bril of lenzen..
Vizier op een kier werkt ook maar ten dele, de buitenkant blijft bedruppelen..

o, dus misschien kijken die (koekblikkers) wel uit en ben jij zelf te scheel om deel in het verkeer te nemen :+


[me]Erwin heeft een beetje een hekel aan die motorrijders die zeggen dat ze echte motorrijders zijn omdat zij het leuk vinden om door weer en wind te rijden :r [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan