F1 in Assen?

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Gelezen op racesport.nl:
http://www.racesport.nl/script/pollmentor/news.asp?newsid=1334 (www.racesport.nl/script/pollmentor/news.asp?newsid=1334)
Is het die Lee van Dam nu helemaal in z'n bol geslagen, die F1 bakken vernielen het hele circuit! :(
Gelukkig is de kans dat het lukt erg klein.
 
Daar hebben we zandvoort toch voor of ben ik nou achtelijk.
Daar zijn de miljoenen in geinvesteerd, dus F1 hub naar de kust.
 
Is het die Lee van Dam nu helemaal in z'n bol geslagen, die F1 bakken vernielen het hele circuit! :(

Zouden die vrachtwagens die er ook overheen raggen niet veel meer schade aanrichten :? . En als er nou wat mee te verdienen valt kunnen ze misschien eindelijk die doorlopende geluidswaltribune van de GT tot om de noordlus gaan bouwen. Wordt er misschien weer wat minder over geluid gezeken. Maar F1 in Zandvoort gaat volgens mij ook nooit gebeuren. Veel te klein, onbereikbaar, voldoet nooit aan F1 eisen etc.
 
Als in NL F1 moet komen mij best, maar dan alsjeblieft in Zandvoort en niet in Assen.
Op de GP banen waar ook F1 rijd hoor je de motorcoureurs altijd klagen over hobbels, met name voor bochten.
Die F1 gasten remmen zo achterlijk hard dat het asfalt daar "gewoon" begint te rimpelen.
 
Zouden die vrachtwagens die er ook overheen raggen niet veel meer schade aanrichten :? . En als er nou wat mee te verdienen valt kunnen ze misschien eindelijk die doorlopende geluidswaltribune van de GT tot om de noordlus gaan bouwen. Wordt er misschien weer wat minder over geluid gezeken. Maar F1 in Zandvoort gaat volgens mij ook nooit gebeuren. Veel te klein, onbereikbaar, voldoet nooit aan F1 eisen etc.
Ik denk dat dat nog wel mee valt, want die vrachtwagens hebben niet zo veel gewicht als die dingen met volgeladen opleggers die de openbare weg vernielen. En die f1 wagens hebben zoveel neerwaartse druk en grip dat die ook aardig wat kracht uitoefenen op het asfalt. Is trouwens best interessant om te weten wat nou het vervelendste is voor asfalt.
 
F1 in Nederland :? ROFLPMP
roflmao.gif
roflmao.gif
roflmao.gif
Waar willen ze dat doen? Die circuits in Nederland zullen voor miljoenen verbouwd moeten worden voordat hier dat circus naartoe kan komen... en dan nog; er is helemaal geen plek voor dat gecross in Nederland. Nee, doe maar gewoon de motorraces en verder :j Ik ben btw. wel een fervent F1-kijker hoor, dus daar ligt ut nie aan.
 
De directeur van het circuit, Huiskes, heeft al aangegeven helemaal niks te zien in Formule 1 op het TT-circuit.
Al met al een aardig publiciteitsstuntje van ondernemer Lee van Dam dus......

oftewel een lek luchtballonnetje...
:+
 
Laten we het hopen. Het mooie van Assen is dat je op sommige plaatsen bijna op de baan zit. Als het een F1 circuit wordt dan kun je gerust een verrekijker meenemen.
 
Ze beginnen hier in Assen al te piepen als er maar 1 motortje op het circuit rond rijdt met 1 db teveel. En dan wel 22 van die gillende racemonsters 3 dagen lang over het asfalt laten gieren. Denk ut nie |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan