F1 melding op GSXR-1000 k3

Boelie

Die hard MF'er
15 mrt 2005
623
0
Leidschendam
Heel af en toe gaat bij mij het rode lapje rechts bovenin branden en verandert de temp aanduiding knipperend in F1. Draai ik de motor ff uit en vervolgens weer aan dan heb ik nergens last van. Ook tijdens het rijden met deze error melding merk ik niks qua rijden.

Was da?

Het is vast niet de melding dat ik op F1 snelheid moet gaan rijden. (al hoewel als ik een keer te snel rijd en gepakt wordt ik dit wel aan de agent laat zien, kijk maar de motor vroeg het me te doen, echt waar! O-)
 
FI staat voor Fault Indication........en kunnen dan een aantal dingen mis zijn met je motor.
9 van de 10 keer is het je "exup" klep ( exup is verkeerd aangezien die bij yamaha behoort) maar de klep in je uitlaatsysteem.
Er zijn truukjes om precies te zien wat er nu fout is.....ik heb er destijds ook wat last van gehad .

GSXR 1000 K4
 
was iets met een draad de 2 uitlees connectors achter doorverbinden zodat je in je display de foutmelding kan aflezen :Y

Weet alleen dus niet welke punten je op de connector doorverbinden om dit te krijgen :N

Zou als ik jou ws gewoon naar de dealer gaan en niet zelf gaan kloten met doorverbinden :Y
 
Dealertje bezoeken als het op computers aankomt!

Vandaar het bezwaar tegen brandstof injectie op Allroad en Offroad motoren!

Je zult maar staan in de middle of nowhere in Namibië met je injectie naar de knoppen _O-
 
onder je buddy zit een service stekker met 2 draadjes, deze draden doorverbinden dmv een paperclip en dan contact aan, nu zie je in het display de storingscode die bij je FI medling hoort.

welke bouwjaar is je soez ?
Er is een serie die erg veel last heeft van zulke meldingen maar dan onterecht en de soez van een maatje had t en die moest terug voor een garantie modificatie aan de gasklepsensor.

het is wel een suzuki kwaal iig dat het vaak doelloos gebeurt, maar nooit negeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan