F650 Funduro KN :)

M@thijs

MF veteraan
5 jan 2003
2.147
0
Enschede
't was ff oefenen maar vandaag dan toch eindelijk :)

Rand van mijn band wil niet verder men steppies zitten in de weg :(

IMG_0040.jpg


IMG_0044.jpg


Vind het zo mooi dak der nog maar een fototje bij doe ;)

IMG_0045.jpg


Vond het zelf wel een nieuw topicje waard :)

Zo en nu eerst een Grolsch })
 
Gefeliciteerd *D maar euh... waarom rij je dan all-road :? ;)

Geen geld en goed aan kunnen komen. :) thats all

Is leuk hoor met zo'n BMW sportfietsen inhalen in de bochten en dan nog ff zwaaien van hallo :)

En ik gebruik hem voor woon werk 365 dagen per jaar vanmiddag net over de 58000 KM heen gereden en tot nu toe geen centje pijn met het ding en ik rij best stefig zeg maar .
 
Komende week zit N!co op zandvoort met een 650 :]
Ik ben benieuwd naar zijn rondetijden :)
 
Komende week zit N!co op zandvoort met een 650 :]
Ik ben benieuwd naar zijn rondetijden :)

Die van mij is best standaard ook vering, wil ik nog wel ander onder doen zit namelijk sinds die BT45'best snel aan de grond. Snel is niethet goed woord euh makkelijker :) kep voor trouwens nog wel een all road bandje geloof een Pirelli MT50 die doet zijn werk al 23000 KM :}
 
Komende week zit N!co op zandvoort met een 650 :]
Ik ben benieuwd naar zijn rondetijden :)

Dat was afgelopen week. Rondetijden waren 1:27.
Ik kon uitrusten op het rechte stuk :z , en die voetsteunen zitten idd in de weg in de bochten. Moest dus mijn voeten optillen, sm-style door de bocht.
 
Dat was afgelopen week. Rondetijden waren 1:27.
Ik kon uitrusten op het rechte stuk :z , en die voetsteunen zitten idd in de weg in de bochten. Moest dus mijn voeten optillen, sm-style door de bocht.

Net als bij je XT?
Schakelt deze ook vanzelf in de bocht? ;) :P
 
Ik vind dit dus prachtig wat ik hier zo lees *D

@N!co: zijn er toevallig foto's dat je sm-style door de bocht gaat met die BMW?

@Mathijs: snap het. Ik moet zeggen dat ik ook een hoop lol beleef aan die BMW (alleen is nu de achter schokbreker stuk :( Afijn, binnenkort is ie weer in orde en dan kan ik weer verder :] 7 mei VRO-1, zal goed zijn voor mijn bochtentechniek e.d.)
 
Ik vind dit dus prachtig wat ik hier zo lees *D

@N!co: zijn er toevallig foto's dat je sm-style door de bocht gaat met die BMW?

Jammer genoeg niet '(

@Mathijs: snap het. Ik moet zeggen dat ik ook een hoop lol beleef aan die BMW (alleen is nu de achter schokbreker stuk :( Afijn, binnenkort is ie weer in orde en dan kan ik weer verder :] 7 mei VRO-1, zal goed zijn voor mijn bochtentechniek e.d.)

Op lelystad? Dan ga jij ook de voetsteunen aan de grond rijden, mega-grip daar.
 
Dat betekent dat ik, of iemand anders, eens mee moet met de camera en...

Yep: Lelydorp :) Wel even hopen dat het weer wil meewerken ;)

Tipje : als je veel woonwerk doet en bijna nooit of nooit in het zand zit der een paar BT45's onder knallen en gassen :} echt super.

Net nadat we wat bochten hadden gedraaid was de band ook een beetje "blauwig" en erg warm.

@N!CO : Heb jij nog iets aan de verig gedaan ofzo....? Zelf heb ik geinformeerd bij Hyperpro en die hadden voor zowel voor als achter andere veren,ben toen op mijn bek gegaan door de sloot dus geld voor andere veren was der niet.Verder weet ik dat Ohlins een mooie achterveer heeft maar die heeft ok een mooi € prijsje :(

Vlak voor ik die KN heb gemaakt heeft wel iemand mijn BMwtje onderuit gemaaid.
Iemand van MF gleed onderuit zo tegen de mijn aan die dus omviel :( echt balen.
Valbeugel knipper steppie handvat en nog wat dingen zijn kapot. :( morgen ff langs de dealer voor een PO.
 
Die van mij is best standaard ook vering, wil ik nog wel ander onder doen zit namelijk sinds die BT45'best snel aan de grond. Snel is niethet goed woord euh makkelijker :) kep voor trouwens nog wel een all road bandje geloof een Pirelli MT50 die doet zijn werk al 23000 KM :}
Schiet mij maar lek, jij maakt met een flutvoorband een kneedown en ik ga er mee op m'n bek. B|
Vlak voor ik die KN heb gemaakt heeft wel iemand mijn BMwtje onderuit gemaaid.
Iemand van MF gleed onderuit zo tegen de mijn aan die dus omviel :( echt balen.
Valbeugel knipper steppie handvat en nog wat dingen zijn kapot. :( morgen ff langs de dealer voor een PO.
Het heeft je er kennelijk niet van weerhouden om deze mijlpaal te bereiken... O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn vering is standaard. Hij waggelt wel een beetje bij 120+ bochten. Banden zijn pirelli MT90.

Ach dat waggelen maakt niet uit gewoon het stuurt vasthouden :)
Mijn voor band is een Pirelli MT 50 voor € 50 gekocht in italie en die zit der nu denk ik al 23K KM onder ofzo.Is wel een ruwe schatting kep geen idee meer zit er al zo lang op :} hulde aan pirelli
 
Tipje : als je veel woonwerk doet en bijna nooit of nooit in het zand zit der een paar BT45's onder knallen en gassen :} echt super.

Net nadat we wat bochten hadden gedraaid was de band ook een beetje "blauwig" en erg warm.

Achterband is een redelijk nieuwe Tourance. De reden dat ik voor een all-road band heb gekozen is dat ik het all-road rijden dit jaar wil proberen. Heb sinds november mijn rbw (volgens mij heb ik dit hier wel eerder vermeld ;) ) en zie mijn huidige motor als een leermotor waar ik zoveel mogelijk uit wil halen.

Tot nu toe bevalt ie prima :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan