Fabeltje over flitsen??

Zeeuwse Klei

MF veteraan
28 mei 2004
4.691
1
Pearehat
Ooit heb ik wel eens een verhaal van iemand gehoord over snelheidscontroles bij mist. Dit zou volgens hem niet mogelijk of niet toegestaan zijn. Nu vroeg ik toevallig van de week af (het was nu toevallig een keer goed mistig, dus dacht ik er weer eens aan) of dat verhaal klopt of niet.... Niet dat ik van plan ben hard te gaan scheuren als het mistig is, heb dan al genoeg aan mezelf :X , maar ben gewoon eens benieuwd of het dus waar is of niet.
 
Kan me voorstellen dat een foto mislukt als ie op flits werkt...

En om als agent in de mist te flitsen lijkt me niet bevordelijk voor de verkeersveiligheid.. :P
 
ik heb het al een keer uitgeprobeert...

ik vond het mistig genoeg, alleen de flitspaal vondt van niet :(
 
Klopt. Mist, maar ook (harde) regen maken flitsen moeilijk en soms onmogelijk. Ook de radar heeft er last van.
 
Klopt. Mist, maar ook (harde) regen maken flitsen moeilijk en soms onmogelijk. Ook de radar heeft er last van.
Om die redenen heb ik ook bezwaar aangetekend tegen een boete van ja 30 hele euro's werd geflitst terwijl ik toch gewoon 100 reed op de teller volgens de meeting 108 km dus na corectie 104 , nu blijkt dat bij hevige regenval er een afwijking kan ontstaan van meer dan 10% dus in de pen , met een link naar het internet waar alles omschreven staat , antwoord bla bla bla betalen , nu dus een beroepschrift in gediend , gaat me meer kosten aan benzine dan de prent , maar het gaat hier om het principe !!
 
Om die redenen heb ik ook bezwaar aangetekend tegen een boete van ja 30 hele euro's werd geflitst terwijl ik toch gewoon 100 reed op de teller volgens de meeting 108 km dus na corectie 104 , nu blijkt dat bij hevige regenval er een afwijking kan ontstaan van meer dan 10% dus in de pen , met een link naar het internet waar alles omschreven staat , antwoord bla bla bla betalen , nu dus een beroepschrift in gediend , gaat me meer kosten aan benzine dan de prent , maar het gaat hier om het principe !!

Hoop dat je tegen de tijd dat die zaak dient niet te oud bent, ouweman.

:)

ff serieus; succes man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan