Fabio Quartararo

Eerste matige race van het seizoen voor Fabio - Yamaha heeft het bandenslijtageprobleem nog niet helemaal boven denk ik - en tóch breidt hij zijn voorsprong in het kampioenschap uit. Aight!
Stem van Zeel praat rust in zijn achterhoofd: een wereldtitel win je niet met 1 race
 
Dit was de eerste keer dat ik het een ander gunde dan Fabio.
Maar verdiend gewonnen en netjes van een achterstand gekomen.
De banden zijn wel een issue, driekwart race managen.
Het hoort altijd wel bij de MotoGP, maar de laatste twee, drie jaar krijgt het een beetje te duidelijk de overhand. O-)
 
Dit was de eerste keer dat ik het een ander gunde dan Fabio.
Maar verdiend gewonnen en netjes van een achterstand gekomen.
De banden zijn wel een issue, driekwart race managen.
Het hoort altijd wel bij de MotoGP, maar de laatste twee, drie jaar krijgt het een beetje te duidelijk de overhand. O-)

PK’s ook de overhand?
340 is tegenwoordig een tegenvallende topsnelheid.
 
PK's de overhand? Wie heeft beide races gewonnen? Hebben die hoge of lage topsnelheid?
Die lage top van de beide Yamaha’s ligt ook rond de 340,vind je dat laag,ja in verhouding met Ducati wel maar ook Yamaha moet de banden managen en ook zij zullen echt geen kinderachtig vermogen hebben.
 
Yamaha is in Qatar altijd wel goed. Gaat meestal een stuk minder de race s daarna. Ik zie de beide suzuki s weer hoog eindigen dit jaar!
 
De 2e is binnen*O*,als hij zo doorgaat dan krijgt de rest het nog heel moeilijk😧:Y
 
Ijzersterk gereden, dat is wel duidelijk, maar nummer 93 doet ook weer mee ;) en ik vond Rins heel sterk, maar die kukelt er jammergenoeg op beslissende momenten wel eens vanaf lijkt het...

Ik zet in op Nr 20, 93 of 42 wereldkampioen
 
Zie nog eerder Petrux wereldkampioen worden dan Rins eigenlijk, lijkt niet of weinig te leren van zn eerder gemaakte fouten.

Wel apart dat Suzuki er ineens bij zat tijdens het kwalificeren..
 
Als Fabio dit weet vol te houden is de kans op de wereldtitel best aanwezig,of Marc moet nog vleugeltjes krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan