Factory Pro carburatiekit + ontstekingsvervroeger ZX6R

tomos

MF'er
7 aug 2002
202
0
Alphen aan den Rijn
Te koop een Factory Pro carburatie kit en ontstekingsvervroeger voor ZX6R.
Pas in ieder geval op model 1998/1999 mogelijk ook op 2000-2002

De factory pro carburatiekit gaat een stap verder dan een dynojet kit, bij de factory pro kit worden ook de stationair sproeiers aangepast.
De kit is helemaal compleet incl de handleidingen en alle toebehoren.
Liep bij mij zeer mooi en gaf zeer veel vermogen(106 pk op het achterwiel bij ruud frederiks)

Daarnaast ook nog een factory pro ontstekingsvervroeger, vervroegt het ontstekingspunt met 5 graden
full
 
Nog steeds te koop!

Evt. incl aangepaste ontstekingsunit, deze heeft een andere ontstekingscurve en de toerenbegrenzer komt pas later in.
 
Laatst bewerkt:
dat meen je niet, ik heb net er veel moeite gedaan om deze onderdelen uit de states te halen!

Ik heb dan wel een 1.7rk set. Dit is een stage 1 set neem ik aan?

Hoe dan ook, voor een geïnteresseerden, deze kits schijnen echt het allerbeste te zijn voor de kawa's
 
Heb je misschien een indicatie voor de prijs??

Dat zou wel handig zijn voor een mogelijke koper O-)


Ik zit helaas nog een 0,5 jaar aan 25kw vast dus ze gaan aan mij voorbij!
 
mmm moet nog tot januari met m'n 25 kw :(
dus ik w8 als je het over tijdje nog heb hoor ik het nog wel

zie dat je iets van 99er rijd zx6r

heb je nog wat andere onderdelen *O*
 
ik reed een 98 zx6r.
die is onderhand verkocht

Heb naast deze spullen, nog een aantal bakken, en tassen vol met klein spul voor een zx6r, gaat vooral om lagers, keerringen, pakkingen ed. Van iemand gekocht die racete met een zx6r. Eigenlijk alles om zelf onderhoud te plegen aan je zx6r. Heb ik ook een topic voor lopen.
 
Ik wil beide aanbiedingen (dus dozen onderdelen + Factorykit + aangepaste onstekingsunit) voor 120 (incl. verzendkosten) wel overnemen

Greetz, Q

Ik hoor het wel van je
 
Laten we er 125 euro incl de verzendkosten van maken, dan hebben we een deal.
Als je mij even een mailtje zou kunnen sturen, of mij even je mailadres door zou kunnen geven, dan kunnen we het verder afhandelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan