Factory Pro Shift Kit SHFT-PRO-YAM-1

Dakkert

Redneck mechanic
14 feb 2018
1.647
3.603
Allen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een factory pro shift kit voor mijn Yamaha Thundercat ( YZF600R ) uit 2001.

Kan er niet aan komen, diverse webshops gecontracteerd (ook Amerika, JAPAN etc. ) niemand heeft ze.

Alleen Factory Pro zelf maar dan ben ik ruim € 200,-- kwijt (indien op voorraad heb met hen nog geen contact gehad ivm prijs)

Artikel nr is: SHFT-PRO-YAM-1

Als iemand een adresje of een link voor me heeft zou fijn zijn!!
 
Allen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een factory pro shift kit voor mijn Yamaha Thundercat ( YZF600R ) uit 2001.

Kan er niet aan komen, diverse webshops gecontracteerd (ook Amerika, JAPAN etc. ) niemand heeft ze.

Alleen Factory Pro zelf maar dan ben ik ruim € 200,-- kwijt (indien op voorraad heb met hen nog geen contact gehad ivm prijs)

Artikel nr is: SHFT-PRO-YAM-1

Als iemand een adresje of een link voor me heeft zou fijn zijn!!

Stuur me een bericht. Ik kan ze gewoon leveren.
 
He bunker,

Tof dat je ff reageert man, maar ik krijg een foutmelding als ik je een bericht wil sturen.

Probeer jij anders eens bij mij?.

Gr.
 
Bunker,

Kan je zo’n kitje nog steeds leveren?

Eventueel als bunker niet reageert of je hoeft geen nieuwe dan zou je de mijne over kunnen nemen.

Heeft maar een maandje in m'n poes gezeten en toen heb ik 'm kapot gereden dus weinig kilometers mee gereden.
 
Bunker,
Bedankt voor uw reactie. Ik ben ingegaan op het aanbod van Dakkert en dus voorzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan