Fahren am Ring!

2manysanders

Die hard MF'er
9 nov 2003
453
0
Eindhoven
Hey mede-MFers, ben van plan om morgen met nog een mfer naar de nurburgring te rijden om aldaar een paar rondjes te kunnen maken. Nu is dit mijn eerste keer dus het lijkt me wel een goed plan als ik een of enkele rondjes achter iemand aan kan toeren die de baan kent. ik weet dat er een aantal mensen op Mf zijn die er regelmatig komen. Zou er iemand bereid zijn om ons voor te rijden? Ik heb zelf wat circuitervaring, die jongen die ook mee gaat rijdt ook wel redelijk door denk ik.
ow ja ik was van plan mijn videocamera op de tank te planten maar ik hoorde dat dat niet meer mocht? Klopt dit?

Groeten Sander, hopelijk tot morgen!
 
waarschijnlijk zal fabian er wel weer zijn , die zit nagenoeg ieder weekend op de ring met zijn gele 600RR
 
Je kunt ook aan Michiel Reitsema vragen om voor te rijden,die is er morgen ook,die heeft ook veel ervaring op de Nordschleife !

Yuri kent hem nog v/d vorige keer.

full
 
@SilverGixx,Michiel die geeft je de idiale lijnen aan op de Ring en past zijn snelheid aan op die van de jouwe als het te snel gaat,niks mis mee. 8-)
Tja,als ie alleen rijd dan gaat ie ervoor,dat zou jij ook doen !,of niet !

@Johan,ik ben zondag 29 aug.voor het laats geweest. :]

:)
 
t was prima weer iig :)

heb wel wat NL-ers gezien, en daar was er zeker 1 van die de baan niet op mocht ivm teveel geluid. Eentje van hier toevallig :?

Gelukkig niemand van de vangrail hoeven krassen vandaag.
 
@SilverGixx,Michiel die geeft je de idiale lijnen aan op de Ring en past zijn snelheid aan op die van de jouwe als het te snel gaat,niks mis mee. 8-)
Tja,als ie alleen rijd dan gaat ie ervoor,dat zou jij ook doen !,of niet !

@Johan,ik ben zondag 29 aug.voor het laats geweest. :]

:)
2 weken geleden ook ff wezen ringen met BBoyR1.
Toen boodt Michel ook aan om voor te rijden.
Hulde aan Michel. Hoop geleerd dat rondje. Hij past idd de snelheid aan.
Ook kan je dan de "regels" in de praktijk zien die er op de ring gelden.
Over rechts blijven. werken met je richtingaanwijzer enz enz
 
Yep Mooi stukje gereden gister, kon eerst niemand vinden om voor te rijden(waar waren alle Hollanders :? ) Toen maar een duiste jongen gevraagd: Ja prima, let's go!, Ja ok mij best, 5 bochies later wassie weg, droplul, daar heb ik niks aan..
Maar goed, toen zag ik twee hollanders in de rij staan, (ben hun namen vergeten) Een jongen uit eindhoven op een grijze R1 die vaste klant is op de ring en nog een jongen op een vfr. Ik mocht met hun meerijden, super! eerste rondje ging al lekker, daarna ging ik al wat harder en ging het de vfr-jongen al een beetje te snel, nog een rondje achter de R1, Kicken!! Tering wat kan dat hard gaan daar zeg! Wel belabberd asfalt op sommige plaatsen, niet de beste combi met mijn spijkerharde setup, maar goed..
Zeker voor herhaling vatbaar en het liefst dit jaar nog, ff hopen op mooi weer.
Ow en Gerben, jammer dat ik je gemist heb..
 
Yep Mooi stukje gereden gister, kon eerst niemand vinden om voor te rijden(waar waren alle Hollanders :? ) Toen maar een duiste jongen gevraagd: Ja prima, let's go!, Ja ok mij best, 5 bochies later wassie weg, droplul, daar heb ik niks aan..
Maar goed, toen zag ik twee hollanders in de rij staan, (ben hun namen vergeten) Een jongen uit eindhoven op een grijze R1 die vaste klant is op de ring en nog een jongen op een vfr. Ik mocht met hun meerijden, super! eerste rondje ging al lekker, daarna ging ik al wat harder en ging het de vfr-jongen al een beetje te snel, nog een rondje achter de R1, Kicken!! Tering wat kan dat hard gaan daar zeg! Wel belabberd asfalt op sommige plaatsen, niet de beste combi met mijn spijkerharde setup, maar goed..
Zeker voor herhaling vatbaar en het liefst dit jaar nog, ff hopen op mooi weer.
Ow en Gerben, jammer dat ik je gemist heb..

Ja, volgende keer wil ik ook meeeeee!!! 8-)
 
Yep Mooi stukje gereden gister, kon eerst niemand vinden om voor te rijden(waar waren alle Hollanders :? ) Toen maar een duiste jongen gevraagd: Ja prima, let's go!, Ja ok mij best, 5 bochies later wassie weg, droplul, daar heb ik niks aan..
Maar goed, toen zag ik twee hollanders in de rij staan, (ben hun namen vergeten) Een jongen uit eindhoven op een grijze R1 die vaste klant is op de ring en nog een jongen op een vfr. Ik mocht met hun meerijden, super! eerste rondje ging al lekker, daarna ging ik al wat harder en ging het de vfr-jongen al een beetje te snel, nog een rondje achter de R1, Kicken!! Tering wat kan dat hard gaan daar zeg! Wel belabberd asfalt op sommige plaatsen, niet de beste combi met mijn spijkerharde setup, maar goed..
Zeker voor herhaling vatbaar en het liefst dit jaar nog, ff hopen op mooi weer.
Ow en Gerben, jammer dat ik je gemist heb..
Filmpje kijken helpt ook, je leert iig het verloop van het circuit. Of heb je geen filmpje???? :P
 
t was prima weer iig :)

heb wel wat NL-ers gezien, en daar was er zeker 1 van die de baan niet op mocht ivm teveel geluid. Eentje van hier toevallig :?

Gelukkig niemand van de vangrail hoeven krassen vandaag.

yup, waren wij, zaterdag in iig, een TL1000 mocht er niet op, en nog een aprillia 2 pitter (type weet ik zo niet, geen rsv).

Als jij tenminste ook zaterdag bedoelt :)
 
Ik bedoel zondag *D

Weinig NL-ers gezien zaterdag.

For the record: this is me :P

(Afbeelding)

reed jij zaterdag ook :?

want dan heb ik je wel gezien.

waarom doe jij zo rustig aan bij de bocht waar je eruit kunt (pitstop ofzo), en waar al die mensen bovenaan staan te kijken :?

je komt er met grof geweld aan "pleren" , en ik heb het idee dat jij die bocht heel rustig neemt :?
 
reed jij zaterdag ook :?

want dan heb ik je wel gezien.

waarom doe jij zo rustig aan bij de bocht waar je eruit kunt (pitstop ofzo), en waar al die mensen bovenaan staan te kijken :?

je komt er met grof geweld aan "pleren" , en ik heb het idee dat jij die bocht heel rustig neemt :?
Als je goed gekeken hebt zie je dat daar een snelheidsbeperking geldt van 50 km/h op de brug van Breidscheid.

En als Marshall moet ik me daar aan houden, het is niet anders. Natuurlijk moet iedereen zich er eigenlijk aan houden, maar dat doen er niet veel. Risico bij een ongeval ligt dat wel bij diegene........
 
Jaa, kheb ook een beetje geringd! Kheb een rondje achterop gezeten bij 2manysanders!
Jaja, kben al door meerdere mensen voor gek verklaard, maar het was errug gaaf! Als ik van mn 25kw af ben toch ook zelf maar eens wat rondjes gaan rijden daar!! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan