Faillissement Ezs !

fransbmw

MF'er
18 aug 2013
98
35
Hengelo (ov)
ezs jpeg.jpg
 
Faillissement Engbers Zijspanservice (E.Z.S.) B.V.
Op 21-10-2020 is Engbers Zijspanservice (E.Z.S.) B.V. te Zutphen (Gelderland) door de rechtbank in Gelderland failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr M. Vriezekolk. Het insolventienummer van deze zaak is F.05/20/361. De (hoofd)activiteit van Engbers Zijspanservice (E.Z.S.) B.V. is vervaardiging van overige transportmiddelen.
Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.
Vordering indienen
Doorgestart?
Bewaren
Volg dit dossier

Van dit dossier zijn meer gegevens beschikbaar. Klik hier om in te loggen of GRATIS te registreren.
Algemene informatie over dit faillissement
Naam:
Engbers Zijspanservice (E.Z.S.) B.V.
Plaats:
Zutphen
Provincie:
Gelderland
Status:
Faillissement
KvK nummer:
09080468
Insolventienr.:
F.05/20/361
Rechtbank:
Gelderland
vestiging Zutphen
Rechter-commissaris:
mr. E Boerwinkel

Balans Engbers Zijspanservice (E.Z.S.) B.V.
Er is uitgebreide financiële informatie beschikbaar. Log in om deze informatie te bekijken.
Branche
Soort
Omschrijving
Groep
Groot- en detailhandel; reparatie van auto’s
Hoofdcode
Vervaardiging van overige transportmiddelen
Nevencode
Vervaardiging van motor- en bromfietsen
Nevencode
Groothandel en handelsbemiddeling in motorfietsen en onderdelen daarvan
 
Inderdaad jammer dat er weer een zijspanbouwer van het toneel verdwijnt. Maar ik denk dat Dave zich nog wel even kan vermaken met Motoport Zelhem. Misschien dat @kwastert meer weet maar dit zou heel goed een boekhoudkundig faillissement kunnen zijn. Het hoeft niet eens het einde van het merk te betekenen.
 
Inderdaad jammer dat er weer een zijspanbouwer van het toneel verdwijnt. Maar ik denk dat Dave zich nog wel even kan vermaken met Motoport Zelhem. Misschien dat @kwastert meer weet maar dit zou heel goed een boekhoudkundig faillissement kunnen zijn. Het hoeft niet eens het einde van het merk te betekenen.
Die bedrijven zijn volledig gescheiden, Ezs zit al bijna 2 jaar in Zutphen
 
ja, ze zijn al een tijdje uit Zelhem weg en los van MotoPort verder gegaan, jammer gaat weer een goeie bouwer plat, hadden wel mooie producten
 
De markt is ook erg teruggelopen, de vraag naar spannen is in Nederland bijna nihil.
Ik heb leerlingen lopen bij W-tec (voorheen EML) en ook daar wordt aangegeven nauwelijks vraag te hebben naar Beiwagen..ook onze oosterburen niet.

Ben ook benieuwd hoe lang Goos nog wil doorgaan...
 
ja, ze zijn al een tijdje uit Zelhem weg en los van MotoPort verder gegaan, jammer gaat weer een goeie bouwer plat, hadden wel mooie producten
Toen in 2010(?) Albert Engbers de zaak overdeed aan z'n zoon Dave, is het volledig gescheiden van Motoport. Het enige wat nog was, was dat EZS de werkplaats huurde van Motoport.
 
Toen in 2010(?) Albert Engbers de zaak overdeed aan z'n zoon Dave, is het volledig gescheiden van Motoport. Het enige wat nog was, was dat EZS de werkplaats huurde van Motoport.

Ik was er een paar jaar terug en toen was al een groot deel van de hal ook weer verhuurd aan anderen,
blijft toch moeilijk om met zoiets aparts als een zijspan je brood te kunnen verdienen, enkele lui lukt het maar de marge's zullen wel niet al te groot zijn lijkt me
 
Ik was er een paar jaar terug en toen was al een groot deel van de hal ook weer verhuurd aan anderen,
blijft toch moeilijk om met zoiets aparts als een zijspan je brood te kunnen verdienen, enkele lui lukt het maar de marge's zullen wel niet al te groot zijn lijkt me
De hele hal is van Motoport. Het grootste deel is ook door Motoport in gebruik, voor stalling en de verhuurvloot. EZS huurde een deel, en een derde partij huurde ook een deel, wat vroeger door EZS gehuurd werd
 
De markt is waarschijnlijk minder maar mannen als Roger en Ad Donkers timmeren ook aan de weg. 10 jaar terug had je alleen EML, EZS en Verstegen. Nu zijn er meer spelers. Maar de bakken van EZS zijn wel een aparte klasse.
Ik ga er van uit dat er een doorstart komt, hopelijk ook met zijspannen.
 
Ik kan me toch niet voorstellen dat zo een instituut ineens van de kaart verdwijnt, Toen ik nog Goldwing reed kochten we daar en nergens anders onze aanhangers, dealde ze daar ook niet Squire?
 
Klopt, wij ( Samen met mijn broer DCA Motorcycles) hebben nagenoeg alle voorraad, mallen, onderdelen overgenomen en gaan ermee door !

Gefeliciteerd en veel succes. Ik vind het wel mooi dat het merk zo behouden blijft.

Ik kreeg net een bericht dat de Flexit Owners Group weer een plekje online had. Toen bedacht ik me dat die ook door EZS zijn gemaakt. Zat er nog flexit-spul bij?
 
Voo zover we tot op heden hebben kunnen zien niks noemenswaardige. Is natuurlijk ook al jaren niet meer actueel of verkocht.
 
mooi dat de naam doorgaat, heel veel succes ermee, net even naar "jullie" site gekeken, jullie positioneren daar de Kompact boven de Rally? Denk dat dat andersom moet zijn; de kompact is echt het absolute basis model zonder fratsen; terwijl de Rally al een beperkte vorm van deur heeft met de wegklappende ruit voor makkelijke toegang O-)
 
Waar dan ;), Nee bedankt was inderdaad foutje had het lijstje niet op volgorde gezet maar wel op volgorde gecategoriseerd.
Ook zullen we eerst even alles goed moeten uitzoeken, sorteren en inventariseren.
 
Dit is heel goed nieuws. Heel veel succes. Ik kom zeker bij jullie langs als dat weer enigzins normaal mogelijk is. Fijne Feestdagen
 
Terug
Bovenaan Onderaan