Faithy's nieuwe fiets *O*

heeeej, faithy even iets anders .. je had me 'gespot' ! en op een plek waar de motor vaak op stal staat! zal volgende keer even goed suziki-'zuken'. ik heb je 'spotters' -briefje gevonden! hoe regaren we daar op? in ieder geval groeten terug! en zoek me maar eens op voor een bakkie, kijken of je me kunt vinden. *O* RP
Hallo HAN-Docent :W

:+

weet niet welke docent maar toch....
 
Heee Faithy, die ziet er nog netjes uit zeg !!

Heel veel plezier met je nieuwe fiets *O*
 
He, meissie, felicitaart met je nieuwe fietsie!!

kijk uit voor overstekende greppels.....
 
Veel plezier met die fiets... stuurt vast net zo lekker als mijn GSX600f uit '98...

Geniet ervan!
 
Gefeliciteerd, is inderdaad een hele mooie motor.

Zelfde type heb ik ook gereden en stuurt erg fijn :]

Veel veilige kilometers toegewenst :W
 
heb net de eerste km's gereden (ritje van Wolve's motorclub) en het gaat best lekker :) :Y *O*

is heul erg wennen na de Div, maar ben niet in de greppel beland *O* *D

ga wel even kijken of ik de koppelingshendel en heul stuk minder zwaar kan krijgen. Had na het halve ritje wel pijn in mn linkerhand :Y maar eigenlijk.. als dat het enige is... :9 hij rijdt lekker :) :Y *O*
 
zoo mooi gedaan, nooit verwacht dat ie die schade nog zo mooi weg kon krijgen. Iig mooi dat het frame toch nog goed gericht kon worden. Zit er een nieuw wiel in of is het gelukt om de slag eruit te halen?








hehe soms ben ik best gemeen..have fun met de fiets :P
 
heeeej, faithy even iets anders .. je had me 'gespot' ! en op een plek waar de motor vaak op stal staat! zal volgende keer even goed suziki-'zuken'. ik heb je 'spotters' -briefje gevonden! hoe regaren we daar op? in ieder geval groeten terug! en zoek me maar eens op voor een bakkie, kijken of je me kunt vinden. *O* RP
Ik heb het gemeld in het "Gespot topic" ;) daar kun je al je spots teruglezen, hoop je ;)

ik ben net begonnen aan de ICA (Informatica Propedeuse) :) dus roep maar waar er een bakkie gedronken kan worden! :) :Y koffie is goed :9
 
Ik mis hier iets

4.JPG


Ja, ik weet het *O* *O* *O*

full
 
waar is de ductape!? :( hoe moet ik je nou nog herkenne als je door den haag en omstreken rijdt? :o



:+

Mooie motor meis :W veel plezier ermee :) gefeliciteerd he? ;) :j
 
Ik voorzie een probleem.
Je zult een andere helm moeten kopen.






Door die onwijs brede *D op je gezicht past die helm er nooit meer :+


Gefeliciteerd met je nieuwe motor :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan