fancy km- en toerentellers enzo

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Hi,
Ik zoek fancy tellers, het volgende heb ik al gespot maar is niet helemaal ideaal:
10034824_2.jpg

360-250.JPG


De eerste, van Motozoom, die vallen wel in de smaak wat design betreft, maar is wat lastig aan te sluiten omdat ze niet digitaal zijn. Prijs is wel ok. De tweede is echt gaaf, maar wil precies zoeen voor toeren en dus niet twee tellers met een ander design. Die andere dingen van motozoom zijn ook wel ok, maar erg duur (wel digitaal).
Jullie nog tips?
 
bij bimbo's hebben ze net dezelfde als je tweede tacho maar dan als toerenteller (damn raak echt niet uit m'n woorden vandaag... )

bij Digitaltachos & folientaster => 6de item.
 
Ik ben bezig die dingen online te gooien. Mail me ff voor de foto;s en prijzen van dat 2e type. Of anders probeer ik ze er vanavond op te hebben!
 
Zeker, jij? ;) Hmm, stadskanaal is dichtbij, maar die site kan ik geen klokkies op vinden..?
edit: la maa :)

Zoek eens op KOSO tellers. Die ronde digitale zijn namelijk van KOSO en zijn bij menig scooterzaak een heel stuk goedkoper te krijgen dan bij een speciale fighter zaak.
 
Ik heb die van het 1e plaatje ook in K=1 hoor!
:Y

Ik heb geen idee wat mijn K is (behalve dat ie geen 1.4 is) digitaal rocks anywayszz. Maar wat is jouw prijs dan voor die laatste twee koso dingen? Dus de toerenteller met tempweergave en de km teller?
 
Hey dit ziet er heel leuk uit! Ik ben ook aan het kijken voor andere tellers. Heb alleen geen idee wat de k waarde moet zijn. Iemand van jullie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan