Fanmail CJIB

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Kreeg net een telefoontje van het thuis front dat ik weer fanmail van het CJIB heb ontvangen. Snelheidsovertreding van 111 waar je 80 km/uur mag.

Wat ik eruit heb begrepen is dat ik moet reageren dat ik dit geweest ben en wie de bestuurder is geweest met een verwijzing naar een film nummer.

Nu ben ik benieuwd wanneer je zo'n verzoek krijgt. Laatst een bekeuring gehad voor 39 km te hard met de auto dus misschien dat ik dit keer geen schikking krijg.
Kan me wel herinneren dat ik van voren geflitst ben maar lijkt me stug dat het daarom gaat.
 
Kreeg net een telefoontje van het thuis front dat ik weer fanmail van het CJIB heb ontvangen. Snelheidsovertreding van 111 waar je 80 km/uur mag.
.........
Nu ben ik benieuwd wanneer je zo'n verzoek krijgt. Laatst een bekeuring gehad voor 39 km te hard met de auto dus misschien dat ik dit keer geen schikking krijg.
Kan me wel herinneren dat ik van voren geflitst ben maar lijkt me stug dat het daarom gaat.

Balen BTR zulluke fanmail :r
die 111 is dat al de gecorrigeerde snelheid :?

van voren lijkt me idd niet logisch omdat ze je dan al herkent hadden moeten hebben. hoe zouden ze naders aan het adres kunnen komen?
 
Op donderdag 03 april 2003 13:01 schreef CrashBR het volgende:Balen BTR zulluke fanmail :r
die 111 is dat al de gecorrigeerde snelheid :?
Ja gecorrigeerd. Vanavond eerst zelf maar eens rustig lezen.
Kan me er weinig bij voorstellen. Ik weet dondersgoed waar die palen staan en hou daar dus echt wel rekening mee.
 
Das flink balen. Van voren zal het niet om gaan nee, maar het is in de mode om een stukkie verderop aan de andere kant van de weg te gaan staan.

Wat zei je aan de foon: It wasn't me :?

Ik ben gesnaaid/staandehouding met 112 km gemiddeld te hard.
Ook op 80km weg.

Gecorrigeerd op 28 te hard en € 115 boete :(
 
Gaat mij waarschijnlijk iets meer kosten Annette.
31 * 7 euro en 4 maanden voorwaardelijke rijontzegging denk ik.
Eerst 30+ overtreding heb ik volgens mij niets getekend dat ik ook zelf de bestuurder was. Wil in ieder geval proberen om onder die voorwaardelijke rijontzegging van 4 maanden uit te komen.
 
Gaat mij waarschijnlijk iets meer kosten Annette.
31 * 7 euro en 4 maanden voorwaardelijke rijontzegging denk ik.
Eerst 30+ overtreding heb ik volgens mij niets getekend dat ik ook zelf de bestuurder was. Wil in ieder geval proberen om onder die voorwaardelijke rijontzegging van 4 maanden uit te komen.

*Laat maar* |( |( |( Annette blijft beetsje dom

 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je al eens bent gepakt met 39 km/uur te hard..dan heb je nu waarschijnlijk shit..

Eerste keer heb je een transactievoorstel gekregen.. De 1ste keer een snelheidsovertreding van 30+km/uur is namelijk betalen. Je komt dan wel in de database van het CJIB, wat wil zeggen dat wanneer je binnen 2 jaar eenzelfde overtreding maakt (30+km/uur te hard), je binnen de recidiveregeling valt. Deze 2de keer zul je voor moeten komen om het e.e.a. uit te leggen..

Wel klote dat ze je hebben gepakt met 31km/uur te hard! :r Verschil in geldboete scheelt veel tussen 30 of 31/km uur te hard, daar zit net de grens.. En als 't 29km/uur was geweest was er niks aan de hand..

Ontzettend balen!

Laat even weten hoe het afloopt...
suc6!
 
Je had je motor toch te koop staan? Was er niet een aantal mensen die hebben proefgereden die dag? Waaronder een Arabier uit Jemen die hem wilde meenemen voor thuis en een Pool die voor de afwisseling wilde kopen.

Er kan in redelijkheid toch niet van je worden verlangd dat je al die namen hebt genoteerd. Dat weet je dus niet meer en het is ook niet meer te achterhalen.
 
Je had je motor toch te koop staan? Was er niet een aantal mensen die hebben proefgereden die dag? Waaronder een Arabier uit Jemen die hem wilde meenemen voor thuis en een Pool die voor de afwisseling wilde kopen.

Er kan in redelijkheid toch niet van je worden verlangd dat je al die namen hebt genoteerd. Dat weet je dus niet meer en het is ook niet meer te achterhalen.
:^
 
Er heeft op het forum ook wel eens een brief gestaan van iemand die protest aantekende. Ging over verkeersveiligheid, dat hij meer naar de weg keek dan naar zijn km-teller en dat bij het licht verdraaien van het gas je ineens 20 km/uur harder rijd.

Kan iemand die nog vinden of heeft iemand hem opgeslagen? Eens kijken of ik daar nog wat uit kan halen.
 
Op donderdag 03 april 2003 14:43 schreef NewbieR6 het volgende:Waar reed je toen je bekeuring kreeg voor die 39 dan ? , op snelweg ????
Zie me vorige post...
50 km/uur weg ;) . Was dus binnen de bebouwde kom.
 
Ik ben vorige week vrijdag geflitst bij Veenendaal, we reden met zn achten met het verkeer mee zeg maar door een 'werk aan de weg' situatie rond 21.00 uur. Er was daar niemand meer bezig, geen excuus om te hard te rijden. Maar iig ik reed 90 waar je 70 mocht. Nu ben ik benieuwd wat me dat gaat kosten ???
 
Ja jammer, te snel is te snel. Maar als je een opslag krijgt op de boete i.v.m. wegwerkzaamheden ter plaatse, dan zou ik zeker in beroep gaan omdat er feitelijk geen op dat tijdstip geen sprake (meer) was van wegwerkzaamheden en je dat ook duidelijk hebt kunnen waarnemen (constateren).

Zonder die opslag, gewoon betalen.
 
Ja jammer, te snel is te snel. Maar als je een opslag krijgt op de boete i.v.m. wegwerkzaamheden ter plaatse, dan zou ik zeker in beroep gaan omdat er feitelijk geen op dat tijdstip geen sprake (meer) was van wegwerkzaamheden en je dat ook duidelijk hebt kunnen waarnemen (constateren).

Zonder die opslag, gewoon betalen.

Hebben de schijt aan, als er weg werkzaamheden staan aangegeven en je word geflitst met 20 km te hard, krijg je een bekeuring voor 40 km te hard ;( Was laatst nog op tv nl.
 
Terug
Bovenaan Onderaan