Fantic Motor 430

Fantic80cc

Rookie
2 aug 2006
14
0
Beek
Hoi,

Ik heb een Fantic Motor 430 gekocht dat staat op het frame..
alle onderdelen zijn nog origineel.
ik heb zeker 2 uur lang op het internet gezocht naar informatie over deze trial maar ik vind hem op geen enkele site alleen de naam FM 430 heb ik een paar keer gezien maar voor de rets geen informatie of foto's is er op dit forum nog iemand met een FM 430 of kan iemand me hier informatie van geven?

Gr Coen
 
FM 430.01 Trial 80 Junior Professional/Kid estero

hm dit is weer het enigste wat ik vind had ik al eens gevonden maar voor de rest helemaal geen inf.????
 
Misschien kan je op Fantic.nl nog wat vinden ?
Je ziet ze echt zelden, ook de 50cc Fantic crossbrommer was uniek als je 'm zag.. heb er 2 in m'n leven gezien.

In elk geval kan je lachen met de onderdelen. Een maat van me had in elk geval een Fantic brommer en die moest alles zelf op maat maken. Ik hoop voor je dat motoronderdelen beter te krijgen zijn.
 
Nouuuuuu ik heb een slag in mn achterwil en paar spaken eruit heb me kappot gebeld en alles maar geen enkele zaak wil het maken teveel werk enja kvind geen spaken :S iemand nog een adres?
 
Misschien kan je op Fantic.nl nog wat vinden ?
Je ziet ze echt zelden, ook de 50cc Fantic crossbrommer was uniek als je 'm zag.. heb er 2 in m'n leven gezien.

In elk geval kan je lachen met de onderdelen. Een maat van me had in elk geval een Fantic brommer en die moest alles zelf op maat maken. Ik hoop voor je dat motoronderdelen beter te krijgen zijn.

Ik heb ook zo'n brommer gehad die onderdelen waren goed te krijgen maar duur. 125 gulden voor een achtertandwiel omdat dat ding een vreemde offset had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan