FAQ 3.0

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dag beste mensen,

De nieuwe faq is inmiddels online. Voor al je vragen en problemen kan je lezen hoe je het (zelf) op kan lossen.

Mochten er vragen of opmerkingen over zijn, dan hoor ik het graag.
 
He lui alles goed
Ik heb net sind een maand een cagiva mito 125 cc
en heb zondag lekker gereden mooi weer of niet dan. Maar helaas kwam de motor voor de wind maar bij de 11000 toeren en
draaide hij ongeveer 170kmh. Hij kan nog toch nog harder lopen met een powerfilter want hij moet toch 12000 toeren kunnen draaien???????
O ja het leek wel of hij soms zelf wat overschakelde
dan ging hij ineens hoger in de toeren lopen dit deed hij bij ongeveer 150 kmh klopt dit wel. De bougie is mooi va kleur is het dan wel verstandig om er een powerfilter op te zetten. Het duurt trouwens ook erg lang voor dat hij warm is balen zeg.
Ik hoop dat iemand hier antwoord voor mij op heeft.
Het is trouwens wel een pittig dingetje voor in de stad.
Groeten Pascal
 
Ist misschien ook handig of wel zo netjes om er even credits bij te zetten van de maker? Ik hoef echt niet zoveel lof hoor, maar dit is een pronken met andermans veren. :Z

Wie was ook alweer de persoon die hier uren heeft ingestopt om dit ding te bouwen en uit te werken? Een simpel bedankje zou genoeg zijn. Maar verder graag gedaan hoor... :z
 
Het zou natuurlijk kunnen dat we dat gewoon vergeten zijn....

En je had natuurlijk ook gewoon even een mailtje kunnen sturen naar een van ons om ons daar op te wijzen/het even te vragen. Op zich vind ik het een redelijk verzoek, maar om en passant te proberen ons zwart te maken vind ik een beetje jammer.
 
Ik zal er credits bijzetten Rev, is inderdaad niet netjes.

En geen f#ck aan gedaan is wel wat overdreven, ik heb het helemaal aan moeten passen naar php/html-code, met tevens wat aanpassingen.

Dit zal ik asap doen.
 
Het zou natuurlijk kunnen dat we dat gewoon vergeten zijn....

En je had natuurlijk ook gewoon even een mailtje kunnen sturen naar een van ons om ons daar op te wijzen/het even te vragen. Op zich vind ik het een redelijk verzoek, maar om en passant te proberen ons zwart te maken vind ik een beetje jammer.
Heeft niks met zwart maken te maken vriend... en vergeten lijkt me sterk. M'n naam stond er nl. gewoon boven in mijn versie.

Op maandag 24 februari 2003 10:58 schreef duderuud het volgende:
Ik zal er credits bijzetten Rev, is inderdaad niet netjes.

En geen f#ck aan gedaan is wel wat overdreven, ik heb het helemaal aan moeten passen naar php/html-code, met tevens wat aanpassingen.

Dit zal ik asap doen.
OK dank je. En dat laatste neem ik bij deze dan terug.
 
No proboblemo.

Ik moest toch nog wat aanpassingen doen (Sigma moest er oa nog bijgezet worden).

De aanpassingen zijn al gedaan, maar vanavond kan ik het pas uploaden...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan