FAR spiegels op ZX6R

M91

MF veteraan
3 jul 2004
2.547
0
Tiel
Hai,

Is er iemand die ervaring heeft met spiegels van het merk FAR (www.far.it)?
Ik overweeg al een tijdje om een setje op mijn ZX te monteren. Het gaat dan om de spiegels met ingebouwde knippers. Heb het halve internet al afgestruind naar info (en voornamelijk foto'svan de spiegels op "mijn" motor), maar weinig nuttigs kunnen vinden. Wat is bijvoorbeeld het zicht in de spiegels? (Volgens mij zijn ze nml. kleiner dan de originele.) Wat doe ik met de gaten in de kuip waar nu de knippers zitten? Gewoon een sticker er overheen plakken? Heb al wel contact gehad met de leverancier voor Nederland, en die adviseerde me om een metalen stripje achter de kuip te plakken, maar dat lijkt me nou niet echt mooi worden. Dan krijg je een metalen rondje, in een rode kuip... :?
Iemand suggesties/ervaringen?

Greetzzzz

M91
 
Ik ben bekend met die website, heb ook contact gehad met deze firma. Daar kreeg ik dus het advies om een aluminium stripje achter het gat in de kuip te plakken. En wat betreft foto's is er weinig te vinden op hun site. Ik krijg zelf het gevoel dat de aanwezige foto op de beginpagina ge-Photoshopt is... De verhoudingen van de spiegel op de gsx klopt niet helemaal volgens mij. Mijn vraag is dus voornamelijk of er mensen zijn die ervaring hebben met deze spiegels, en mij tips kunnen geven over bijvoorbeeld de montage hiervan. Ik vind ze namelijk wel heel erg mooi!
Om te :9~ zeg maar!

Mazzel,

M91
 
Terug
Bovenaan Onderaan