Fast Bikes preview nummer 3!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Klik hier.

Stuntman die laat zien hoever je kan gaan met wheelies...wie kan zich nog de wheelie van Biaggi herinneren op start-finish die bijna fout ging?

Deze man kan het beter :)


edit : ff ] toevegoed
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel domeinen heb jij wel niet geregt :?
Hoeveel forums ( fora.) heb jij wel niet :?
Heb je verder helemaal niks te doen ofzo :?
Ga motorrijden, gek })
Ennuh anders capture de hele banden, verdomme :P
 
Hehe!! SORRY! :)

Duderuud.net is geregged via Freehosting (Nu LaDot) toen ze net waren begonnen.

Ik ben denk ik de enige met een gratis .net domein via Freehosting, hehe!! Ik had allemaal onzin ingevuld (zogenaamd een eenmanszaak ofzo), en het kon alleen maar voor een nl-domein.

Toch die .net gekregen, hehe! Helaas geen MySQL-ondersteuning... :(

Maar ik ga zo denk ik ff naar Ressen, ff patsen! *D

[edit]
Een van mijn eerste forums: www.duderuud.net/forum

:)

Nou niet weglopen hier he!! :) :)
 
Laatst bewerkt:
eeuhhm.. ruud, ik vind de kwaliteit eigenlijk niet zo prachtig van die filmpjes :/
Is dat omdat het van videoband geripped wordt of ben je zelf niet zo\'n goeie ripper?

blijft erg kewl trouwens hoor, maar voor fullscreen moet\'k al ECHT ver van me 19\" gaan zitten.. dadelijk eens op de tv proberen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen goede ripper.

Ik doe nu alles met Studio DC10+, het meegeleverde pakket bij de bewerkingskaart.

Wel de mogelijkheid om te converteren naar DivX en mp3-geluid, maar echt klein is het ook niet...

Moet ik me nog in verdiepen...
 
*ongeduldig modus*
ruud, dan zou\'k zeggen, sluit effe een deal met steffie ofzo en maak dat we die fucking video hebben!!
 
Ik ben geen goede ripper.

Ik doe nu alles met Studio DC10+, het meegeleverde pakket bij de bewerkingskaart.

Wel de mogelijkheid om te converteren naar DivX en mp3-geluid, maar echt klein is het ook niet...

Moet ik me nog in verdiepen...


Moet je adobe premiere 6.5 hebben?
Daar maak ik mijn filmpjes mee, meestal divx 4.0 avi\'s.
Moet ook ff kijken of premiere wmv 8 codecs pakt dan kan ik er gelijk wmv8 filmpjes maken :9~
 
Who the fuck is Steffie :?

nooit dit icon gezien op GoT? Da\'s steffie. Knul die echt gek is van motorraces :)
Erg vriendelijke knul die een tv-proggie over crashrecoveries bij indycar voor je captured en als divx op ze ftp zet voor je.
Ook is dat de knul die\'t me het eerste men bek liet openvallen met filmpjes van gp500 en dergelijke.
Kortom :} steffie :}
vr-icon.jpg
 
Ik heb VEEL geraced met steffie, elke vrijdag-nacht tot die in de nacht GP500, hehe!

Volgens mij is hij er vandaag niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan