Fastbike verongelukt; je zal gemist worden maatje

Vrouw zwanger van hun 2e kind en dan dit

Sterkte toegewenst aan familie, vrienden en kennissen van Fastbike...
 
Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zo veel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
Die niet te begrijpen zijn


Heel, heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
 
:o :( :o

Voor allen die hem kenden: van harte gecondoleerd en sterkte bij het verwerken van dit vreselijk oneerlijke verlies!

RIP Fastbike
 
Laatst bewerkt:
Iedereen komt en gaat.. we worden nu weer eens met ons neus op de feiten gedrukt. De dood zal er voor iedereen zijn, de vraag is enkel when??

Ik wil kennissen, vrienden, familie heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies. Ik ken hem zelf niet maar de reacties in dit topic hebben mij geraakt.

Fastbike, rust in vrede motormuis! @ therest": stay safe!
 
Wellicht is het een idee om (indien de familie hier geen bezwaar tegen heeft) om hem met de motor de laatste eer te mogen brengen. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we dat in grote getalen kunnen en mogen doen. Ik weet zeker dat hij het heel erg fijn en mooi zou vinden.

als dat door gaat ben ik der ook bij
 
RIP, ik kan er weinig meer van zeggen. -O-

Bizar. Ook al kende ik hem niet, ik heb zijn naam heel vaak voorbij zien komen hier en daardoor schrik je er toch extra van.

Zo te zien in zijn historie heeft hij ruwweg een kwartiertje voor het gebeurde hier nog een bericht gepost -O-
 
IK zag het vanochtend op internet en had het met mijn collega, ex agent, over de risico's

Nooit geweten dat hij een mede forummer was,, maar in ieder geval heel veel sterkte voor zijn vrouw, familie, vrienden en collega's
 
Gecondoleerd voor familie, vrienden, collega's en bekenden..

Fastbike: Bedankt voor je leuke foto's in het topic van the riding game! Ride in peace!
 
Damn....

Ik kende hem niet persoonlijk, maar de afgelopen maanden heeft hij met z'n reacties mij regelmatig een hart onder de riem gestoken. En dan nu dit bericht... het is gvd niet eerlijk...

Aan iedereen die hem gekend heeft, al dan niet via het forum: heel, heel veel sterkte toegewenst met dit verlies.

'(
 
Terug
Bovenaan Onderaan