Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Op Zondag 23 september 2001 00:03 schreef DeGroteMuis het volgende:
Wel nog een tipje: Als je TV ook breedbeeld ondersteunt een je hebt een vid kaart die TV-out heeft, zet je tv dan op 16een kijk via tv... Klopt het beeld iets beter & is rustgevender a/d oogjes dan bijna 1,5 uur monitor kijken....
![]()
Ik gebruik Winrar om uit te pakken; staat dan ook bij welke codec je nodig hebt en waar je deze kunt halen... Adres kopiëren in nieuw browserscherm & bestandje na opslaan openen... Nu is de codec geïnstalleerd & speelt het filmpje...Grrrrrr, lukt nie, afspelen.
Iemand tips ????
Of gebruiksaanwijzing ¿¿¿
Hoe groot was deze film?Okay wie is de volgende die het filmpje op een ftp zet?
Misschien iemand die ze op CD zet en verkoopt ofzo? Met ISDN downloaden zuigt.![]()
En minimaal 75 gulden aan benzine.Kom maar hamlen, kost je precies 1 piek.. als\'k er toch iets voor moet vragen![]()
Ik wil hem vanavond wel proberen te uppen. Proberen i.v.m. de beschikbare ruimte bij de provider.mijn fastbikeviddivx.r09 was beschadigd of i.d. als iemand hem mij ff kan zenden.
Mocht dat niet lukken, geef mij dan een gilletje, paar MB heb\'k altijd wel vrijAls het gelukt is mail ik wel ff.