fastbike vids part II

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.374
169
Oirschot
wie hen nog wil hebben moet hem zondag ophalen
waarschijnlijk is hij maandag weer weg

hij is al weg

en ik ook de komende week

 
Laatst bewerkt:
als je \'m nou in mpeg deed, maar deze zal ook wel in DivX zijn zeker? Ik wil het namelijk ook op DVD kunnen zien :)
 
Is dan wel DivX, maar zeker :9~
Lui zijn echt helemaal geflipt... Goed dat er een waarschuwing staat aan het begin, want als iemand met minder talent dit probeert te herhalen.......

:} Dank F@zertje :}

Wel nog een tipje: Als je TV ook breedbeeld ondersteunt een je hebt een vid kaart die TV-out heeft, zet je tv dan op 16: 9 een kijk via tv... Klopt het beeld iets beter & is rustgevender a/d oogjes dan bijna 1,5 uur monitor kijken.... :)
 
Laatst bewerkt:
Op Zondag 23 september 2001 00:03 schreef DeGroteMuis het volgende:
Wel nog een tipje: Als je TV ook breedbeeld ondersteunt een je hebt een vid kaart die TV-out heeft, zet je tv dan op 16 :9 een kijk via tv... Klopt het beeld iets beter & is rustgevender a/d oogjes dan bijna 1,5 uur monitor kijken.... :)

Laat dat nu precies zijn wat ik deed toen\'k hem om 03.00 uur eindelijk binnen had :-)
 
leuk dat ik hem heb, maar elke keer als ik hem wil afspelen crasht windows 2000
 
Grrrrrr, lukt nie, afspelen.

Iemand tips ????
Of gebruiksaanwijzing ¿¿¿
Ik gebruik Winrar om uit te pakken; staat dan ook bij welke codec je nodig hebt en waar je deze kunt halen... Adres kopiëren in nieuw browserscherm & bestandje na opslaan openen... Nu is de codec geïnstalleerd & speelt het filmpje... :)
 
en dat was waarschijnlijk de laatste
server zit pot dicht!

helaas maar ik heb toch een paar mensen laten lachen

jr
 
Die gast op die bandit op \'t laatst...dat doe ik em niet na :} deze mogelijkheden waren wel de reden waarom ik de bandit gekocht heb maar....talent is niet te koop ;(
 
mijn fastbikeviddivx.r09 was beschadigd of i.d. als iemand hem mij ff kan zenden.
Ik wil hem vanavond wel proberen te uppen. Proberen i.v.m. de beschikbare ruimte bij de provider.

Als het gelukt is mail ik wel ff.
 
Ik heb hem ondertussen kunnen afspelen, maar divx 4 zuigt zwaar, het heeft me een uur gekost om mijn oude divx weer te kunnen afspelen
 
r09 van Fazertje gekregen, helaas na uitpakken is er nog steeds iets corrupt :(
Ik kijk wel een keer op video anders\ '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan