Fastbikes magazine/Performance Bikes

Ik heb jaren lang de PB elke maand gekocht. Was met afstand het beste Engelse motorblad.
Het afgelopen jaar vond ik het eerlijk gezegd steeds slechter worden. Zouteloze verhalen, weinig tests, veel reclame, de humor is weg en je komt er steeds meer tests van 20 jaar oude motoren in tegen (motoren die we hebben gereden oid.). Kortom, zonde van het geld.
 
Ik ben op zoek naar een website waar ik het Fastbikes Magazine online kan krijgen voor een beetje een normale prijs.... Ik begrijp dat deze vroeger te koop was bij Magazine Subscriptions & Single Issues, maar deze verkoopt hem niet meer?

Ik heb hem wel al gevonden bij Magazine Subscriptions & more | Future Publishing | My Favourite Magazines maar daar kost een abbonement 120 euro per jaar, en dat is toch wel erg veel..

Iemand die nog een alternatief weet?
tientje per stuk, kosten 15 euro in de winkel, is 60 euro per jaar goedkoper en je krijgt hem in de bus, mooie deal toch?
 
Ik vind ze bij Fast Bikes altijd zo vol van zichzelf. Ik lees engelse bladen al bijna 20 jaar, Begonnen met Perf Bikes ( tijd van Rupert Paul en Mark Forsyth), Daarna tijdje Superbike (Grant Leonard, Sonic), toen Fast Bikes (Chief, Shane Byrne!!!) Het verschilt gewoon wie er op een bepaald moment hoofdredacteur zijn, en wie de journalisten. Ik vind de Perf bikes van tegenwoordig wel weer orginele artikelen hebben. Volgende maand trouwens een nederland special!
Ik heb via greatmagazines een abonnement op BIKE, dat is ook een aanrader! Rupert Paul en Simon Hargreaves (beiden ex-PB?) schrijven daar nu voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan